» صفحه اصلی » بودجه سال آینده شهرداری اردبیل واقع‌بینانه تنظیم شود‌
صفحه اصلی

بودجه سال آینده شهرداری اردبیل واقع‌بینانه تنظیم شود‌

۹ دی ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ذکی‌اله خوشبخت ‌چهارشنبه شب در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به فرارسیدن حماسه ۹ دی، اظهار داشت:  ۹ دی کمتر از ۲۲ بهمن نبود، چرا که بصیرت مردم و انتخاب آگاهانه آن‌ها همان کاری بود که آگاهان زمان در سال ۵۷ انجام دادند و سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد که در واقع ۹ دی عکس العمل عاقلانه، آگاهانه و به موقع مردمی بوده و نشان از بصیرت بالای ملت ایران دارد.

وی گفت: در واقع فتنه ۸۸ هجمه ای همه جانبه به اصل و بنیان نظام اسلامی بود که با همکاری همه دشمنان خارجی و داخلی و خیانت و حماقت سران فتنه وحامیان آنها به وقوع پیوست و وقتی بی‌شرمی‌ها و بی‌حرمتی از مرز کاسه صبر ملت بزرگ ایران بیشتر شد، همه آحاد ملت به صحنه آمدند و حماسه ماندگار ۹ دی را آفریدند.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در حماسه ۹ دی ماه این هوشیاری و بصیرت به طور آشکار بر همگان ثابت شد که دشمنان و استکبار جهانی ترفندها و نقشه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بودند ولی با هوشیاری ملت ایران و درایت‌های مقام معظم رهبری این نقشه‌ها  وتوطئه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شد.

خوشبخت با اشاره به فرارسیدن زمان تدوین بودجه سال ۹۶ شهرداری اردبیل، تصریح کرد: در فصل تعیین تعرفه‌ها و جمع‌بندی برای تدوین و تنظیم بودجه سال آینده شهرداری اردبیل هستیم که باید این بودجه با دقت، واقع‌بینانه و به موقع تهیه شود تا شورای شهر اردبیل بررسی‌های لازم را در راستای روند تصویب این بودجه انجام دهد.

وی بیان کرد: به دلیل محدودیت‌های مالی حاکم بر شهرداری اردبیل، تدوین بودجه سال آینده شهرداری اردبیل باید با حساسیت ویژه‌ای انجام شود و پروژه‌هایی که نیمه‌تمام و برای شهروندان مهم است، در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید