» صفحه اصلی » حماسه "9 دی ماه" غدیر انقلاب است
صفحه اصلی

حماسه "9 دی ماه" غدیر انقلاب است

۹ دی ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه که در حسینیه سیدالشهدا(ع) بانه با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه برخی افراد می‌گویند که چه لزومی به بازگویی و گرامیداشت ۹ دی و اصرار به این امر است اظهار داشت: حماسه و حضور مردم در روز نهم دی ماه دست رد ملت انقلابی و ولایت مدار و پایبند به ارزش‌ها ایران اسلامی بر سینه دشمنان نظام بود.

وی حماسه ۹ دی ماه را غدیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: بصیرت عنصر حیات بخش برای مردم ایران بوده و رمز موفقیت ایرن اسلامی بصیرت و آگاهی مردم است که بارها مردم آن را به اثبات رسانده‌اند.

حماسه ۹ دی ماه تحت عنوان تداوم انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی ماه تحت عنوان تداوم انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه است، گفت: این حماسه نه تنها در نظام مقدس جمهوری اسلامی بلکه همیشه در قلب تاریخ جهان باقی خواهد ماند و آنهایی که از تکرار حماسه ۹ دی ناراحت و نگرانند، همانهایی هستند که دل در گرو دشمنان دارند.

مردم در ۹ دی ماه تعهد خود را به انقلاب و نظام اثبات می‌کنند

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی ماه تعهد خود را به انقلاب و نظام اثبات می‌کنند گفت: حماسه نهم دی نشان داد مردم همواره پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شعاعر دینی و اسلامی هستند و هیچ‌وقت به این ارزش‌ها پشت نخواهند کرد.

سران فتنه با بهانه تقلب در انتخابات به دنبال تفرقه بودند

رجبی با اشاره به انتخابات و اتفاقات سال ۸۸ افزود: در سال ۸۸ همانند سال‌های گذشته نیز انتخابات در حال برگزاری بود اما افرادی با یک دروغ بزرگ تحت عنوان تقلب در انتخابات کلید حرکت و فتنه دشمن را زدند و با این دورغ بزگ سعی در ایجاد تشنج در کشور را داشتند که این کار واقعا جای سوال و ابهام ایجاد می‌کرد.

فتنه ۸۸ محصول اتاق فکر دشمنان قسم خورده نظام است

وی فتنه سال ۸۸ را محصول اتاق فکر دشمنان قسم خورده نظام دانست و اظهار کرد: این همه اسناد و مدارک و اعترافات بعد از جریانات سال ۸۸ نشان می‌دهد که این دورغ بزرگ محصول اتاق فکر دشمنان بود که طبق برنامه‌ای که داشتند باید فردی خاص در زمانی مشخص، دروغی بگوید و اغتشاشاتی ایجاد کند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای براندازی نظام اسلامی در ایران گفت: با برنامه‌ریزی مهندسی شده، اتاق فکر دشمن تصمیم گرفتند که با ایجاد بحران عرصه را به مردم ایران تنگ کنند اما نمی‌دانستند که ملت غیور ایران هیچ‌گاه از آرمان‌ها وارزش‌های انقلاب دست نمی‌کشند.

حماسه ۹ دی با بصیرت و آگاهی‌‌های مردم خلق شد

وی گفت: خوشبختانه بصیرت و آگاهی‌‌های مردم حماسه ۹ دی را خلق کرد و لازم است که ضرورت برگزاری مراسم‌های گرامیداشت این روز بزرگ بیش از گذشته نشان داده شود.

چرا برخی از افراد از بیان حماسه ۹ دی ماه ناراحت هستند؟

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه در ناآرامی‌ها و عاشورای سال ۸۸، دشمنان خوشحال شده بودند و به هم تبریک می‌گفتند، خاطر نشان کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر تمامی ناملایمتی‌ها از بدو انقلاب تاکنون نشان از وفاداری ملت به آرمان‌های امام راحل و خون مطهر شهدا است و باید مسایل اتفاق افتاده در سال ۸۸ را برای مردم بازگو کرد.

وی با بیان اینکه آیا نباید تحریم‌های ظالمانه و تشدید آن در سال ۸۸ را بیان کرد، گفت: سوال اینجاست که چرا برخی از افراد از بیان حماسه ۹ دی ماه ناراحت هستند.

سردار رجبی با اشاره به اینکه ناآرامی‌های سال ۸۸ با دروغ بزرگی تحت عنوان تقلب در انتخابات آغاز شد افزود: ضد انقلاب، سفارت‌خانه‌ها، دفاتر نمایندگی و کنسولگری وابسته به اردوگاه دشمنان در داهل و خارج از کشور از خامیان و هدایت گران این فتنه بودند.

بصیرت مردم رموز موفقیت و پیروزی مردم ایران است

وی اظهار کرد: وی گفت: سران فتنه که به ایمان راسخ و عظمت و اقتدار ملت ایران واقف نبودند و به آن فکر نمی‌کردند و با هدف براندازی انقلاب پیش آمدند اما برای همیشه در تاریخ رسوا شدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بصیرت مردم را از رموز موفقیت و پیروزی مردم ایران بیان کرد و گفت: همین بصیرت باعث دشمن شناسی و درک عمیق واقعیت‌های روز جهان و منطقه است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید