» صفحه اصلی » حقوق‌های نجومی مردم را نسبت به همه مسئولان بدبین کرد
صفحه اصلی

حقوق‌های نجومی مردم را نسبت به همه مسئولان بدبین کرد

۹ دی ۹۵ 2۰13

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شفت، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پروایی امشب در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مزار شهدای گمنام این شهر با بیان اینکه صرف اینکه بگویند انقلاب کرده‌ایم کفایت نخواهد کرد اظهار داشت:  انقلابی ماندن و در مسیر ولایت حرکت کردن می‌تواند ما را به قله‌های موفقیت برساند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان ما باید در مسیر رهبری و شهدا گام بردارند گفت: مسئولان عملکرد خود را منطبق با عملکرد شهدا قرار دهند و هر وقت اسلام به معنای واقعی کلمه، گفتمان امام و رهبری و ولایت حاکم شود همه مشکلات حل خواهد شد.

پروایی با اشاره به اینکه مردم گیلان در هشتم دی ماه ۸۸ یک روز زودتر ولایتمداری خود را به نظام و رهبری ثابت کردند تصریح کرد: هرچند برخی از ظواهر استان گیلان ما را زیر سئوال برده و برخی از صحنه‌ها دل ما را خون کرده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یک عده‌ای امروز از مسئله فتنه تعبیر به فتنه نمی‌کنند افزود: برخی از افراد از فتنه به جریان یا حادثه در گذشته یاد می‌کنند که این تعبیر بسیار نادرست و غیرقابل قبول است.

پروایی به ماجرای ۱۶ آذرماه جهاد دانشگاهی گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: چگونه وقتی دانشجویان ما انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل با لگدمال کردن پرچم آنها نشان می‌دهند مقام مسئول آن دانشگاه در مقابل دانشجویان جبهه می‌گیرد.

وی ضمن محکوم کردن مقام مسئول جهاددانشگاهی تصریح کرد: آن مسئول نباید از طرف مردم ایران و گیلان در انزار عمومی می‌گفت که ما با آمریکا مشکلی نداریم و اگر نمی‌تواند انزجار جوانان را از آمریکا و اسرائیل ببیند به همان کشورها مهاجرت کند و مقیم شود.

پروایی یکی از مشکلات اساسی جامعه را دریافت حقوق‌های نجومی دانست و گفت: به آن مقام مسئولی که در تلویزیون می‌گوید “آیا مشکل ما فقط حقوق‌های نجومی است؟” باید بگویم حقوق‌های نجومی مردم را نسبت به همه بدبین کرده است و باید رسیدگی شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی از مسئولان عوام فریبی می‌کنند اعلام کرد: ملت در صورت عذرخواهی مسببین فتنه آنها را خواهند بخشید.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران به مقدسات و ارکان نظام توهین کردند گفت: همه ما باید در مسیر ولایت گام برداریم و اینطور نباشد جانبازی که نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی است در صحن علنی مجلس به خود اجازه بدهد و بگوید “تاکی فتنه؟”.

پروایی فصل‌الخطاب را در سخنان مقام معظم رهبری دانست و افزود: همه ما باید دشمن شناس باشیم و در مسیر انقلاب قدم برداشته و نباید از نقشه‌های دشمنان و مستکبران غافل شویم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید