» صفحه اصلی » مزار سردار شهید حمید رمضانی‌دامغانی غبارروبی شد
صفحه اصلی

مزار سردار شهید حمید رمضانی‌دامغانی غبارروبی شد

۱۰ دی ۹۵ 0۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مزار سردار شهید حمید رمضانی‌دامغانی فرمانده اطلاعات و عملیات سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) در اهواز غبار روبی شد.

در این مراسم که در قطعه ۲ گلزار شهدای اهواز، برگزار شد حاضران یاد و خاطره این سردار رشید سپاه اسلام و دوست سردار شهید علی هاشمی، فرمانده سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) را گرامی داشتند.

همچنین آیاتی از کلام‌الله مجید قرائت و ثواب آن به روح سردار شهید حمید رمضانی‌دامغانی، فرمانده اطلاعات و عملیات سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) اهدا شد.

به گزارش تسنیم، سردار شهید حمید رمضانی‌دامغانی فرزند عباسعلی در ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۴۱ در اهواز دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس حضوری چشم‌گیری در جبهه داشت.

طسرانجام این دلیرمرد در روز چهارم خرداد ماه سال ۱۳۶۷، تنها ۲۳ روز مانده تا پایان جنگ در حالی که تلاش می‌کرد از حمله‌ مجدد ارتش عراق به خاک جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کند به شهادت رسید و آسمانی شد.

توزیع کتاب «فتنه، خط قرمز انقلاب» در شوش

به مناسبت ۹ دی‌ماه روز ولایت و بصیرت، ۷۰۰ نسخه از کتاب «فتنه، خط قرمز انقلاب» از سوی سازمان اوقاف جهت توزیع به اداره اوقاف و امور خیریه شوش ارسال شد.

کتاب «فتنه، خط قرمز انقلاب» در مراسم بزرگداشت سالروز این حماسه میان مردم در مرقد دانیال نبی(ع) و دعبل خزائی و همچنین بخشی از آن در مراسم اقامه نمازجمعه این هفته شهرستان شوش توزیع شد.

این کتاب در برگیرنده بیانات رهبر انقلاب پیرامون مسئله فتنه ۸۸ است که به همت معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تدوین شده است.

انتصاب امام جمعه موقت لالی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان لالی به عنوان امام جمعه موقت جدید این شهر منصوب شد.

حجت‌الاسلام عسکر مهدوی‌کیا مسئول اداره تبلیغات اسلامی لالی با حفظ سمت به عنوان امام جمعه موقت لالی معرفی شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید