» صفحه اصلی » سایت جشنواره همگانی «استعدادیابی ورزشی» در لرستان راه‌اندازی شد
صفحه اصلی

سایت جشنواره همگانی «استعدادیابی ورزشی» در لرستان راه‌اندازی شد

۱۱ دی ۹۵ 0۰9

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی یاور عزیزپور امروز در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر و سایت ثبت نامی جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جشنواره استعدادیابی همگانی استان لرستان از روز ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه سال۹۵ در سراسر استان لرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رده‌های سنی هشت تا ۱۴ سال لرستان مورد استعدادیابی قرار  می‌گیرند، افزود: این طرح در چند رشته ورزشی بر مبنا آمایش سرزمینی استان لرستان که در این زمینه سرآمد بوده و می‌تواند این استعدادها را به سمت ورزش قهرمانی سوق دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در رابطه با نحوه ثبت نام افراد در این طرح عنوان کرد: افراد می‌توانند از طریق مراجعه به ادارات ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی خاص و با مراجعه به سامانه تعریف شده www.varzeshlo.ir در جشنواره استعدادیابی استان ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد علاقه‌مند، دانش آموزان و ورزشکاران می‌توانند از امروز در سامانه استعدادیابی ثبت‌نام کنند، بیان کرد: افراد در سامانه استعدادیابی به هیچ‌گونه رمزی نیاز ندارند و همه افراد در صورتی دارا بودن اینترنت می‌توانند به سامانه دسترسی داشته باشند.

عزیزپور با اشاره به اینکه بحث استعدادیابی زمانی می‌تواند مفید باشد که حلقه‌های بعد از آن نیز درست تعریف شوند، گفت: درصورت شناسایی افراد بحث هدایت، ارزیابی و معرفی به هیئت‌های مختلف ورزشی، افراد در مسیر مشخص قهرمانی قرار می‌گیرند تا بتوانند برای استان لرستان و کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید