» صفحه اصلی » بنده دبیر شیمی و مسئول تصویری حوزه جوانان کردستان هستم
صفحه اصلی

بنده دبیر شیمی و مسئول تصویری حوزه جوانان کردستان هستم

۱۱ دی ۹۵ 0۰58

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هیرش رضایی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که با حضور استاندار کردستان، مسئولان و عضو ستاد استان در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به مصاحبه خود در وزارتخانه برای گرفتن پست معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: در وزارتخانه اعلام کردم که بنده مسئول تصویری جوانان کردستان هستم و با این دیدگاه آمده‌ام.

وی خطاب به مدیران استان گفت: بنده دبیر شیمی هستم و دوست دارم از این حوزه جدا شوم و رشته خود را تدریس کنم چون مطالبات حوزه جوانان مطالبات عمومی بوده و دامن‌گیر تمام اقشار جامعه است.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: اگر ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌های استان دستورالعمل قوانین کشور را قبول دارند باید در طول سال ۹۰ جلسه توسط فرمانداران در استان برگزار می‌شد که متاسفانه فقط ۳۲ جلسه آن تشکیل شده و این نشان از کم کاری در این حوزه است.

وی گفت: از ۳۲ جلسه برگزار شده ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌های استان کردستان فقط ۱۷ جلسه فرمانداران حضور داشتند و ۱۵ جلسه آن نیز با حضور معاونین غیرمرتبط با حوزه جوانان برگزار شده است.

رضایی با بیان اینکه حوزه جوانان حوزه‌ای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است افزود: در یکی از شهرستان‌های استان کردستان معاون عمرانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان حضور داشتند که کوچک‌ترین اشرافیتی به مسائل جوانان نداشتند و جلسه به تشنج کشید اما خوشبختانه ختم به خیر شد.

وی با اشاره به تصویب نامه شورای عالی جوانان اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان باید به صورت ماهیانه تشکیل جلسه بدهد و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز ضمن همراهی و همکاری با اداره ورزش و جوانان برای اجرای برنامه‌ها، گزارشاتی از نحوه عملکرد ارائه بدهند.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کردستان با اشاره به کارهای پیگیری شده در بخش اوقات فراغت و مجمع خیرین ازدواج که از دغده‌های جوانان هم است گفت: برای مجمع خیرین ازدواج سه بار با ادرات استان مکاتبه داشتیم که متاسفانه هیچ اداره‌ای به مکاتبات پاسخ ندادند و این نشان از آن است که یا حوزه جوانان را به رسمیت نمی‌شناسند و یا فارغ از آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های استانی عمل می‌کنند که این موضوع جالبی نیست.

وی گفت: در بخش اوقات فراغت جوانان نیز دو بار مکاتبه با ادارت سطح استان انجام شده که فقط در حد یک کاغذ به ما گزارش دادند.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کردستان با اشاره به تصویب‌ نامه عالی جوانان و ماده ۴۱ به منشور تربیتی نسل جوان، خاطرنشان کرد: این منشور به همه بخش‌ها اشاره کرده و باید تمام ادارات در جلسات ستاد ساماندهی پاسخگو باشند چون الزام است.

وی گفت: مجمع خیرین ازدواج رویکردی فرهنگی آموزشی دارد و کمیته امداد و بهزیستی فقط تنها افراد خود را زیرپوشش قرار می‌دهد اما این مجمع نگاهی کلی، فراگیرتر و جامع‌تر دارد.

رضایی خطاب به استاندار کردستان افزود: اگر موضوع جوانان دغدغه است و پایبند به قانون و آیین نامه‌ها و بخش نامه‌ها هستیم تا جلسه بعدی ستاد ساماندهی را برگزار کنیم و در غیراینصورت  تا جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان را برگزار نکنیم و به وزارت هم پاسخگو نباشیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کردستان گفت: «جولایی»، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان زحمت بکشند واحد جوانان را حذف کنند و اسم آن را واحد فرهنگی ورزش نام‌گذاری کنند تا چهار تا عکس، بنر و پارچه‌های نوشته شده در سالن‌های ورزشی نصب کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید