» صفحه اصلی » برخی روستاهای پرجمعیت مهدی‌شهر فاقد نعمت گاز هستند
صفحه اصلی

برخی روستاهای پرجمعیت مهدی‌شهر فاقد نعمت گاز هستند

۱۱ دی ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حسن ارگی عصر امروز در نوزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار داشت: امروز تأمین گاز برای مناطق مختلف شهرستان مهدی‌شهر از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه برخی کمبودها در شهرستان‌ تازه تأسیس مهدی‌شهر احساس می‌شود که مدیران این شهرستان نسبت به آن دغدغه‌مند هستند بیان کرد: تکمیل پروژه‌های راه‌سازی ازجمله این موارد است.

فرماندار مهدی‌شهر تکمیل پروژه راه ارتباطی شلی به مهدی‌شهر، تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح درجزین و نیز تکمیل راه ارتباطی مهدی‌شهر به شهمیرزاد را ازجمله این پروژه‌ها برشمرد.

ارگی با اشاره به اینکه شهرستان مهدی‌شهر ظرفیت زیادی درزمینهٔ بوم گردی و گردشگری دارد؛ توجه بیشتر مدیران استان به حوزه گردشگری و دیگر ظرفیت‌های مهم این شهرستان را خواستار شد.

وی با بیان اینکه امروز موضوع گردشگری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریتی در شهرستان مهدی‌شهر مطرح است عنوان کرد: امروز توجه کامل به ظرفیت‌های بوم گردی و صنعت در شهرستان مهدی‌شهر از دیگر دغدغه‌های مدیران این شهرستان است.

فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به اینکه جای‌جای استان سمنان با توجه به جاذبه‌های طبیعی و بومی که دارد می‌تواند به‌عنوان ظرفیت‌های بوم‌گردی مطرح شود خاطرنشان کرد: امروز درزمینهٔ بوم گردی در استان سمنان نیاز به اجماع بیشتری است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید