» صفحه اصلی » وداع با شکوه فلسطینیان با ۲ تن از شهدای انتفاضه قدس
صفحه اصلی

وداع با شکوه فلسطینیان با ۲ تن از شهدای انتفاضه قدس

۱۱ دی ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هزاران فلسطینی ساکن رام الله و قدس بعد از ظهر شنبه جنازه شهیدان معین ابوقرع و حماد الشیخ را تشییع کردند. 

شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع جنازه حماد الشیخ از مقابل درمانگاه دولتی رام الله به سمت منزل این شهید در بیتونیا واقع در غرب رام الله به راه افتادند. تشییع کنندگان این شهید پس از اینکه خانواده‌اش برای آخرین بار با او وداع کرد، او را به سمت زادگاهش در شهرک بیت سوریک واقع در شمال غرب قدس انتقال داده و در آنجا به خاک سپردند. در این مراسم شماری از شخصیت‌های فلسطینی حضور داشتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صدها تن از فلسطینی ساکن قدس نیز به همراه شمار زیادی از نمایندگان گروه‌های فلسطینی جنازه شهید ابوقرع را از همین درمانگاه به سمت روستای المزرعه الغربیه انتقال دادند و پس از وداع آخر خانواده‌اش با او، نماز میت به جای آورده و او را در آرامستان این روستا به خاک سپردند.

مراجع صهیونیستی جنازه این دو شهید را دیروز جمعه در پست بازرسی الجیب واقع در شمال غرب قدس تحویل خانواده‌هایشان دادند.

معن ناصر الدین ابوقرع ۲۳ ساله در سوم ماه نوامبر گذشته و حماد خضر الشیخ ۲۱ ساله در چهاردهم ماه دسامبر جاری به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیدند.

دشمن صهیونیستی هنوز جنازه ۹ شهید انتفاضه قدس را تحویل خانواده‌هایشان نداده است که اسامی آنان به شرح زیر است: مجد الخضور، محمد طرایره، محمد الفقیه، حاتم الشلودی، محمد الرجبی، عبد الحمید ابوسرور، رامی عورتانی، مصباح ابوصبیح و محمد نبیل سلام.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید