» صفحه اصلی » ایجاد تفرقه میان اصولگرایان راهبرد اصحاب فتنه است
صفحه اصلی

ایجاد تفرقه میان اصولگرایان راهبرد اصحاب فتنه است

۱۷ دی ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جواد کریمی قدوسی در سلسله نشست‌های دهه بصیرت استان که امشب در مسجد شهدای زاویه برگزار شد، با اشاره به اهمیت وجود بصیرت در جامعه اظهار داشت: یکی از راهبردهای اصحاب فتنه ایجاد تفرقه میان اصولگرایان بوده و هست و آنها وحدت، رمز موفقیت‌ها را نشانه گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلاب باید شانه‌به‌شانه کنار یکدیگر به‌فکر رفع مشکلات مردم باشند، افزود: دشمنان با خلق مسائل فرعی اراده ملت را هدف گرفته و در این شرایط تأکید رهبر انقلاب همواره بر این بوده که متوجه مسائل اصلی انقلاب باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اصلی‌ترین موضوع انقلاب را حفظ آن دانست و گفت: همه خیرات، برکات و موفقیت‌ها ذیل حفظ انقلاب بوده و باید کاری کنیم حفظ ارزش‌های انقلاب به دست کسانی بیفتد که حافظ واقعی آن هستند.

وی با انتقاد از برخی خواص که در طول انقلاب تغییر رویه داده‌اند ابراز کرد: جسارت این افراد به درجه‌ای رسیده که دیگر ظاهر را حفظ نمی‌کنند و در کمال وقاحت می‌گویند “امام از ابتدا هم نمی‌خواست حکومتی بر پایه ولایت فقیه ایجاد کند” و با این حرف‌ها جهالت خود را کامل به نمایش می‌گذارند.

وی با تأکید بر اینکه هنوز صدای مبارزه با اشرافی‌گری امام خمینی(ره) در فیضیه به گوش می‌رسد ادامه داد: از نخستین روزی که انقلاب به پیروزی رسیده تا امروز یک خط جهاد در مقابل خطر درونی کشور وجود داشته و این در شرایطی است که دشمنان به‌دنبال این بوده که ما را افراطی نشان دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نخستین چالش انقلاب توسط بازرگان اتفاق افتاد و زمانی که بازرگان دید امام محکم کمربند مبارزه با استکبار را بسته، استعفا داد و بعد از آن عده‌ای همچنان دل‌خوش به دست در گردن انداختن استکبار هستند.

وی نگرش برخی افراد درباره هضم در مکانیسم جهانی را مدنظر قرار داد و افزود: آنها معتقدند جهانی وجود دارد که ما باید در استانداردهای کدخدا هضم شویم که نمونه آن را باید امروز در مشاور عالی دولت جستجو کنیم که می‌گوید مدیریت در کشور باید به‌دست غرب‌گراها بیفتد که در این موضوع بصیرت شناسی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی تبلور ویژه‌ای پیدا می‌کند.

کریمی قدوسی به بخش‌هایی از کتابی درباره تعامل با دنیا اشاره و اظهار داشت: وی در این کتاب راه ورود به عرصه‌های جهانی را استفاده از مدیران بین‌الملل‌گرا دانسته و معتقد است مدیران فعلی بین‌المللی نیستند و قوانین حاکم در کشور جلوی تعامل ایران با کشورهای دیگر را گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مشاور ارشد رئیس‌جمهور را پرورش‌یافته مکتب لیبرال دموکراسی غرب دانست و خاطرنشان کرد: وعده‌های استکبارستیزی امام(ره) همچنان ادامه دارد و ما تاآخرین‌نفس با آمریکا مبارزه خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: موقعی که در فتنه ۸۸ عده‌ای نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند شیپور جنگ در دست گرفتند و اگر رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای نبود معلوم نمی‌شد چه اتفاقی در کشور رخ می‌داد.

انتهای پیام/*

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید