» صفحه اصلی » نقش اثرگذار آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران جنگ فراموش ناشدنی است
صفحه اصلی

نقش اثرگذار آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران جنگ فراموش ناشدنی است

۱۹ دی ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی، مجاهد خستگی ناپذیر چه قبل و بعد از انقلاب از یاران دیرین امام و رهبری معظم انقلاب بود و برای تحقق اسلام و پیروی انقلاب مجاهدت کرد و در دوران ستم شاهی زندان‌ها و شکنجه‌ها به جان خرید تا به نتیجه برسد و به رسالت اصلی‌اش عمل کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران پس از انقلاب و دفاع مقدس از چهره‌های بارز و برجسته دوران جنگ بود و نقش بزرگی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کرد و در عرصه‌هایی که مسئولیت داشت توانست به خوبی از عهده وظایف و مسئولیت‌های خود خارج شود.

امام جمعه قم با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهارداشت: بدون تردید همگان پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را شنیدیم این پیام نشان از عمق ارتباط شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر فرزانه انقلاب دارد، امیدوارم ملت ما و همه ارادتمندان به این مجاهد خستگی ناپذیر و همه انقلابیون نسبت به ارتحال ایشان زمینه را برای همدلی، برای وحدت فراهم کند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: جامعه ما امروز بیش از هر چیزی به وحدت، همدلی، یکپارچگی نیاز دارد و این شخصیت‌های بزرگ می‌توانند الگوی شایسته‌ای برای نسل جوان ما باشند تا در مقابل طاغوت و دشمن ایستادگی کرده و استقامت کنیم.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز همه می‌دانیم که در مقابل ابرقدرت‌ها  و تنها راه مقابله با آنان ایستادگی و مقاومت است به طوری که شرط موفقیت ما مبارزه و عدم سازش با دشمن خواهد بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید