» صفحه اصلی » اجرای طرح کتابخوانی توسط نویسندگان بومی پاکدشت در مدارس
صفحه اصلی

اجرای طرح کتابخوانی توسط نویسندگان بومی پاکدشت در مدارس

۲۲ دی ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، شهرستان پاکدشت در کنار جذابیت‌های گل و گیاه در عرصه‌های فرهنگی به ویژه حضور و فعالیت نویسندگان و شاعران بلندپایه نیز پیشتاز است. در همین راستا نیز اداره کتابخانه‌های شهرستان پاکدشت در حرکتی زیبا به منظور آشنایی آینده‌سازان شهرستان با نویسندگان پرتلاش و گمنام این شهرستان اقدام به معرفی نویسندگان در مدارس کرده است.

بر این اساس تفاهم‌نامه مشترکی بین اداره آموزش و پرورش شهرستان و اداره کتابخانه‌های پاکدشت امضا شده و مورد حمایت قرار گرفته است تا کتابخوانی توسط نویسندگان بومی پاکدشت در مقاطع مختلف مدارس اجرایی شود.

در همین زمینه خدیجه مرادی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: طرح نشست کتابخوان با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در مدارس پاکدشت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به هدف اصلی این طرح  افزود: به منظور ارتقاء سرانه مطالعه و آگاهی‌بخشی، در این طرح دانش‌آموزان مقاطع مختلف بهترین کتابی را که خوانده‌اند را به یکدیگر معرفی می‌کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاکدشت عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش انگیزه کتابخوانی در بین دانش‌آموزان پاکدشتی و افزایش اعتماد به نفس آنان در معرفی کتاب می‌باشد.

مرادی با تأکید بر لزوم افزایش اعتماد به نفس در بین دانش‌آموزان تصریح کرد: افزایش فن بیان و بالا رفتن تفکر منطقی در میان دانش‌آموزان از دیگر اهداف اجرایی این طرح در مدارس شهرستان پاکدشت می‌باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر از نویسندگان پاکدشتی خاطرنشان کرد: در نشست‌های صمیمی از نویسندگان بومی شهرستان دعوت می‌کنیم تا دانش‌آموزان از نزدیک با این عزیزان و کتاب‌های نگارش شده این قهرمانان صحنه قلم آشنا شوند. امید است که با اجرای این طرح از یک سو بتوان قدردان زحمات نویسندگان شهرستان بود و از سوی دیگر دانش‌آموزان را با چنین مسائلی آشنا کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید