» صفحه اصلی » حمدی‌نژاد: پول ورزشگاه تختی را ما می‌دهیم استقلال در آن تمرین می‌کند!
صفحه اصلی

حمدی‌نژاد: پول ورزشگاه تختی را ما می‌دهیم استقلال در آن تمرین می‌کند!

۲۳ دی ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید حمدی‌نژاد پس از شکست تیم فوتبال نفت تهران مقابل استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم هرکس این بازی را دیده باشد نمی‌فهمد ما چرا به استقلال باختیم. نمی‌دانم به سوت داور، به تاکتیک حریف، یا به تماشاگران باختیم، اصلاً متوجه نمی‌شوم چرا شکست خوردیم.

وی در ادامه افزود: اول باید از مسئولان ورزشگاه تختی تشکر کنم که پول از ما می‌گیرند، اما زمین را در اختیار استقلال قرار می‌دهند. دوم هم باید از داور تشکر کنم که با سوت‌هایش باعث شد ما شکست بخوریم. کجای دنیا آن صحنه را خطا می‌گیرند که بعد از آن توپ به آن شکل وارد دروازه ما شود؟!

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران در مورد فحاشی هواداران استقلال به علی دایی گفت: شما نگاه کنید استقلال چرا تماشاگرانش از یک دیدار خانگی محروم شده‌اند مطمئنا به دلیل همین فحاشی‌هایی است که انجام می‌دهند. 

حمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: نمی‌دانم چرا بعد از آن که ما در بازی جام حذفی استقلال را شکست دادیم و به فینال صعود کردیم همه علیه ما شدند. هم داور و هم تماشاگران، به هیچ عنوان قانون برای استقلال اجرا نمی‌شود اما برای ما حاضر و آماده‌اند که بعد از بازی رای صادر کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید