» صفحه اصلی » برنامه روز چهارم جشنواره تئاتر
صفحه اصلی

برنامه روز چهارم جشنواره تئاتر

۴ بهمن ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، برنامه چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر که روز دوشنبه چهارم بهمن ماه برگزار می‌شود به شرح زیر است:

  1. نمایش «سفید» اثر کوکونا کاری از کشور ژاپن در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود. این نمایش دو اجرا در ساعت ۲۰ و ۱۷ دارد. نمایش «سفید» روز گذشته نیز با استقبال مخاطبان ایرانی در تالار اصلی روی صحنه رفت.
  2. «خرمهره» نوشته فرهاد نقدعلی و کار محسن قصابیان در تالار «چهارسو» تئاتر شهر در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ دقیقه به صحنه می‌رود. این نمایش برآمده از بخش مرور امسال در اداره تئاتر روی صحنه رفته بود.
  3. نمایش «سار » نوشته میهران توماسیانو سارو اوستا و کار سارو اوستا از کشور ترکیه در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در تالار «سایه» به صحنه می‌رود.
  4. نمایش «سرگذشت نابه‌هنگام زنی که مدام می‌خندید » اثر سیاوش عالی‌پور از اهواز است، در دو سانس۱۷و ۱۹:۳۰ در تالار «قشقایی» به صحنه می‌رود.
  5. نمایش «چرخه سودایی» به نویسندگی و کارگردانی محمد جواد صرامی از اصفهان در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در تالار هنر روی صحنه می‌رود.
  6. «یرما » به کارگردانی اشکان صادقی و الهام شکیب و براساس نمایشنامه‌ای از لورکا در تالار حافظ اجرا در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود.این نمایش نیز امسال در تالار حافظ روی صحنه رفته بود.
  7. نمایش «چهل گیس و حسن کچل » نوشته ساغر خواجه امیری و کاری از پوران مرادی در دو نوبت ۱۷ و ۲۰:۳۰ در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. این نمایش محصول حوزه هنری است که سال گذشته در مجموعه این نهاد روی صحنه رفته بود.
  8. «صوراسرافیل» نوشته سیاوش پاکراه و کار عامر مسافر آستانه در تالار استاد سمندریان ایرانشهر در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۴۵ اجرا دارد. «صوراسرافیل» از آثار موفق سال ۹۵ ایرانشهر بوده است.
  9. «چند خوان رستم » نوشته مشترک احسان رحیم‌دل و علیرضا رحیم‌دل و کار علیرضا رحیم‌دل از پاکدشت در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.
  10. نمایش «هفت خوان» نوشته محمد یوسفی و آشا شاملو و کار میثم یوسفی از تهران در محوطه باز تئاتر شهر رأس ساعت ۱۶:۳۰اجرا دارد.
  11. نمایش «املت با گوجه‌فرنگی ایرانی» نوشته میثم سرآبادانی و پارسوا پاکیزه ساعت ۱۷ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
  12. «مونگ بهیتی» به نویسندگی محسن اردشیر و کارگردانی غنچه شکوهیان و محسن اردشیر از آمل در محوطه برج میلاد و در ساعت ۱۱ اجرا می‌شود.
  13. نمایش «روایت پیچیده یک کلنگ‌زنی ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهسا افتحی از تفرش ساعت  ۱۸در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
  14. نمایش «مستند پخش نشده میرزا » به نویسندگی احمد صمیمی و هما پریسان و کارگردانی احمد صمیمی از تهران رأس ساعت ۱۸:۳۰ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
  15. نمایش «داستان مردم» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی از شازند ساعت  ۱۶در فضای باز خانه هنرمندان اجرا می‌شود.
  16. نمایش «افسانه دشت بی‌باران » نوشته و کار رسول حق‌شناس از ورامین رأس ساعت ۱۶:۳۰ در فضای باز خانه هنرمندان اجرا می‌شود.
  17. نمایش « فیش» نیز نوشته کاوه مهدوی و کار رستا رضوی از ورامین ساعت ۱۱ در محوطه برج میلاد اجرا می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید