» صفحه اصلی » حمودی: مقابل تراکتورسازی مستحق پیروزی بودیم اما از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم/ باید در همان نیمه اول کار را تمام می‌کردیم
صفحه اصلی

حمودی: مقابل تراکتورسازی مستحق پیروزی بودیم اما از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم/ باید در همان نیمه اول کار را تمام می‌کردیم

۴ بهمن ۹۵ 0۰5

[ad_1]

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم و موقعیت‌هایی را روی دروازه تیم تراکتورسازی ایجاد کردیم، اما نتوانستیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم. برخلاف ما، بازیکنان تراکتورسازی از تجربه بالای خودشان استفاده کردند و توانستند با تک فرصتی که در دقایق پایانی به دست آوردند، گل برتری را به ثمر برسانند.

مدافع تیم پیکان افزود: تیم ما مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت و حتی مستحق پیروزی هم بود. باید قدر فرصت‌های‌مان را می‌دانستیم و در همان نیمه اول دروازه تراکتورسازی کار آنان را تمام می‌کردیم. در هر صورت دیدار مقابل تراکتورسازی تمام شد و ما بازی را واگذار کردیم، اما باید از این باخت درس بگیریم. بازیکنان ما باید این شکست را فراموش کنند و به دنبال جبران آن باشند.

حمودی با اشاره به دیدار هفته آینده پیکان مقابل استقلال، خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است که کادر فنی و بازیکنان بزرگی هم در اختیار دارد. با بازی که آنها روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان به نمایش گذاشتند، نشان دادند که اگر روز خوب‌شان باشد، می‌توانند از سد هر تیمی عبور کنند. از طرفی دیگر، نام استقلال همیشه یک انگیزه مضاعف را در بازیکنان تیم‌ها به وجود می‌آورد.

وی در خاتمه تصریح کرد: تیم ما امسال با مجید جلالی شرایط خوبی دارد و نتایج خوبی می‌گیرد. به نظر برخی کارشناسان ما حتی می‌توانیم شگفتی‌ساز لیگ شانزدهم هم لقب بگیریم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید