» صفحه اصلی » به زودی؛ تشکیل کمیته‌های تخصصی ۶ گانه در فراکسیون ولایی مجلس
صفحه اصلی

به زودی؛ تشکیل کمیته‌های تخصصی ۶ گانه در فراکسیون ولایی مجلس

۵ بهمن ۹۵ 0۰3

[ad_1]

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستورکار هفته آینده فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: قرار است در جلسه هفته آینده فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، اعضای کمیته‌های شش‌گانه تخصصی فراکسیون مشخص شوند.

وی با بیان اینکه در جلسه اخیر فراکسیون فرم‌هایی جهت عضویت در هر کمیته بین اعضا توزیع شده، گفت: اعضای فراکسیون فرم‌های عضویت در کمیته‌هایی را که علاقمند به فعالیت در آنها هستند را پر کرده‌اند.

سخنگوی نمایندگان فراکسیون ولایی مجلس ادامه داد: قرار است در جلسه بعدی فراکسیون، پس از تعطیلات مجلس، اعضای فراکسیون برای عضویت در کمیته‌های شش‌گانه تخصصی مشخص شوند.

به گزارش تسنیم، در جلسه سه‌شنبه ۱۴ دی فراکسیون نمایندگانی ولایی مجلس شورای اسلامی، در میان اعضای فراکسیون فرم‌هایی توزیع شد تا اعضا کمیته‌هایی که علاقمند فعالیت در آن کمیته‌ها هستند را انتخاب کنند.

به دلیل اینکه نمایندگان به مدت ۶ هفته لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور را بررسی کردند، به مدت ۲ هفته به حوزه‌های انتخابیه خود رفتند که به همین دلیل جلسه این فراکسیون به بعد از تعطیلات ۲ هفته‌ای مجلس موکول شد.

انتهای‌ پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید