» صفحه اصلی » نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در گنبدکاووس گشایش یافت
صفحه اصلی

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در گنبدکاووس گشایش یافت

۵ بهمن ۹۵ 0۰13

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، خلیل رجبلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی امروز نمایشگاه جهیزیه، مبلمان و دکوراسیون داخلی و لوازم خانگی با ۲۵ تا ۳۰ درصد کمتز از قیمت بازار افتتاح شد.

وی افزود: ۱۱۶ غرفه ۱۲ متر مربعی با مساحت کل سالن به متراژ ۲ هزار مترمربع در این نمایشگاه تولیدات و کالاهای خود را عرضه خواهند کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: ۷۰ درصد غرفه‌داران از تولیدکنندگان بومی منطقه هستند و ۳۰ درصد دیگر از استان‌هایی مانند خراسان، تهران، قم، قزوین و زنجان حضور دارند.

رجبلی افزود: این نمایشگاه از امروز تا ۸ بهمن ماه در اداره غله پشت اداره گاز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان است.

وی اظهار کرد: نمایش آخرین محصولات و تحولات فنی و علمی صنعت مبل و دکوراسیون و لوازم خانگی، ایجاد زمینه انتقال تجربیات و ایجاد ارتباطات تجاری و توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار در صنعت مبل و دکوراسیون از دیگر اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه و جشنواره فروش مبلمان منزل و دکوراسیون است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس گفت: رونق بخشیدن به صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی با هدف کاهش واردات و بسترسازی برای توسعه صادرات از جمله دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید