» صفحه اصلی » برنامه روز ششم جشنواره تئاتر
صفحه اصلی

برنامه روز ششم جشنواره تئاتر

۶ بهمن ۹۵ 0۰8

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، ششمین روز جشنواره تئاتر فجر برابر با ششم بهمن ماه است میزبان نمایشهای زیر است:

  1. «شاخص»به کارگردانی و نویسندگی فواد کوچی و مایکل ادوبریتو کاری از فرانسه در دو نوبت ۱۷ و ۲۱ در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود. این نمایش شب گذشته نیز در دو نوبت اجرا شد که با استقبال خوب مخاطب مواجه شد.
  2. «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» نوشته نغمه ثمینی و کارآروند دشت آرای که در تالار «چهارسو» تئاتر شهر  به‌ عنوان کاری مشترک از هلند و ایران ، در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱به صحنه می‌رود. این نمایش نیز پیشتر در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته بود.
  3. «شیشه» به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام  به زبان انگلیسی در تالار «سایه» در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ به صحنه می‌رود. این نمایش همکاری دژاکام با یک بازیگر جوان استرالیایی است که پس از اتمام جشنواره اجرای عموم آن آغاز خواهد شد.
  4.  «دستاری که بر پیکر اسب پیک در راه در عجب راهی، دی …» به نویسندگی و کارگردانی جواد صداقت کاری از بوشهر است در تالار «قشقایی» در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود.
  5. «چریکه‌ چیای هالوز به زبان کردی» نوشته و کار بختیار پنجه‌ای کاری از مهاباد در تماشاخانه سنگلج در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ اجرا می‌شود.
  6. «دوبه دل»به نویسندگی جلیل امیری و کارگردانی سامان پهلوان درینی کاری از جیرفت در تالار هنر در دو نوبت ۱۷و ۱۹به صحنه می‌رود.
  7. «گرگ ومیش» به نویسندگی و کارگردانی کریستینا گالیبانی و ایلیالو گینبوهل کاری از سوئیس در تالار مولوی در چهار نوبت ۱۵، ۱۷ و ۱۹و ۲۱ به صحنه می‌رود.
  8. «ناسور» به نویسندگی خیرالله تقیانی‌پور و کارگردانی افسانه زمانی در تالار حافظ در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ به صحنه می‌رود. این نمایش نیز تابستان امسال در تالار حافظ اجرای عموم داشته است.
  9. «هاروی» نوشته مری چیس و کار ملودی آرام نیا در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ به صحنه می‌رود. این نمایش نیز پاییز امسال در همین سالن به اجرای عموم در آمده بود.
  10. «خروج اضطراری» نوشته ساناز اسدی و رافعه رستمی کار ستاره تبریززاده از تهران در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود. این نمایش نیز آثار اجرا شده در تماشاخانه ارغنون است.
  11. «آقای دلواپس» نوشته و کار فریدون احمدی از شهر سنندج در محوطه باز تئاتر شهر رأس ساعت ۱۶:۳۰ اجرا دارد.
  12. «مستند پخش نشده میرزا»  نوشته مشترک احمد صمیمی و هما پریسان و کار صمیمی در فضای باز تئاتر شهر ساعت ۱۷  اجرا می‌شود.
  13. «بزم و رزم » نوشته و کار علی ابوالفضل طبسی از شهر سبزوار  ساعت ۱۸ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
  14. «ارت» نام نمایشی است به نویسندگی و کارگردانی علی محمد رادمنش که از تهران  ساعت ۱۸:۳۰ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
  15. «زیرزمین» نوشته و کار مسعود براهیمی که از اصفهان د ساعت ۱۶ در فضای باز خانه هنرمندان اجرا می‌شود.
  16. « املت با گوجه ایرانی»به نویسندگی میثم سرآبادانی و کارگردانی پارسوا پاکیزه کاری از تهران  ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه خانه هنرمندان اجرا می‌شود.
  17. «حریم شخصی»به کارگردانی و نویسندگی سید جمال میر جعفری ساعت ۱۱ در محوطه برج میلاد اجرا می‌شود.
  18. «من تهرانم را دوست دارم »نوشته و کار احسان یوسفی نسب از ششم تا هشتم بهمن ماه ساعت ۱۹ در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
  19. «موزه گردی» نوشته و کار رضا غیور از تاریخ ششم تا هشتم بهمن ساعت۱۶در موزه هنرهای معاصر اجرا دارد.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید