» صفحه اصلی » ۴ واحد آرایشگاه زنانه در البرز پلمب شد
صفحه اصلی

۴ واحد آرایشگاه زنانه در البرز پلمب شد

۶ بهمن ۹۵ 0۰5

[ad_1]

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به سومین روز طرح بازرسی از آرایشگاه‌های زنانه اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه ۴ واحد صنفی آرایشگاه‌های زنانه پلمب شده است افزود: موارد تخلفی شامل فروش مواد مخدر، استفاده از دستگاه‌های هیدرودرمی و دستگاه‌های پزشکی، کِرِم‌های دست‌ساز بدون پروانه ساخت، عدم رعایت موازین بهداشتی، امور ریلکسیشن و گران‌فروشی است.

مختاری با تاکید بر اینکه فقط یک واحد صنفی در زمینه استفاده از مواد مخدر بوده است تصریح کرد: این واحد دارای مکانی کاملا غیربهداشتی بوده و البسه دست دوم در حجم زیاد را در واحد خود دپو کرده بود.

وی با اشاره به اینکه برخی از واحدها در رسیدهایی که به بازرسان نشان می‌دهند هزینه دریافتی از عروس را ۵۰۰ هزار تومان قید کرده‌اند در حالی که از عروس یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دریافت شده است گفت: رتبه نخست تخلفات را تاسیس موسسات پزشکی غیرمجاز به خود اختصاص داده است.

مختاری با بیان اینکه این طرح ادامه دارد ادامه داد: بانوان باید هشیار باشند که از چه نوع واحدهای صنفی استفاده می‌کنند و از طرفی آرایشگاه‌های زنانه باید مقررات را رعایت کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید