» صفحه اصلی » دادوستد ۲۰۵ میلیارد سهم در ۲۰۶ روز بورسی
صفحه اصلی

دادوستد ۲۰۵ میلیارد سهم در ۲۰۶ روز بورسی

۶ بهمن ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۰۶ روز معاملاتی تعداد ۲۰۵ میلیارد و ۱۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۲۱ هزار و ۹۸ میلیارد ریال در ۱۳ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۶۵۶ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.
همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۲۹ میلیارد و ۳۰۹ میلیون سهم به ارزش ۲۵۹ هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۳۸۸ نوبت در بازار اول؛ ۷۴ میلیارد و ۷۶۵ میلیون سهم به ارزش ۱۷۲ هزار و ۵۱۴ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۷۸ نوبت در بازار دوم؛ ۸۳ میلیون سهم به ارزش ۸۳ هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال در ۲۳ هزار و ۶۵۳ نوبت در بازار بدهی؛ ۳۳۲ میلیون سهم به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در ۱۹۸۹ نوبت در بازار مشتقه و ۵۲۱ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۵ هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال در ۱۹ هزار و ۵۴۸ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۸۰ هزار و ۲۱۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۱۷۰ واحد کاهش، افت ۳ درصدی را ثبت کرده و به ارتفاع ۷۸ هزار و ۴۹ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۷۴۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۳۵۵ واحد افت مواجه شده اند.
انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید