» صفحه اصلی » ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات ‌اقتصاد مقاومتی در شهرستان املش پرداخت شد
صفحه اصلی

۱۳ میلیارد ریال تسهیلات ‌اقتصاد مقاومتی در شهرستان املش پرداخت شد

۸ بهمن ۹۵ 0۰3

[ad_1]

 سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه املش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در املش اظهار داشت: ۳۰ نفر از بسیجیان متقاضی دریافت تسهیلات بانکی از آغاز سال جاری تاکنون ۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در زمینه اقتصاد مقاومتی و صنایع‌تبدیلی دریافت کرده‌اند.

سید جعفر حسینی خاطرنشان کرد: این میزان تسهیلات بانکی برای خرید دام شیری و گوشتی، پرورش زنبورعسل، مرغ بومی، انواع ماکیان، انواع ماهیان گرم‌آبی و سردآبی، کبک و بوقلمون، قارچ خوراکی، خیاطی، گلدوزی و صنایع‌دستی به بسیجیان املشی پرداخت شده‌ است.

فرمانده سپاه ناحیه املش اعلام کرد: از مجموع این میزان تسهیلات پرداخت شده به بسیجیان شهرستان املش، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب مرحله اول تابستان امسال و ۳۰۰ میلیون ریال هم در قالب مرحله دوم در ماه‌های گذشته پرداخت شده‌ است.

وی افزود: برای مرحله دوم ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات برای شهرستان املش تخصیص یافته است که ۳۰۰ میلیون ریال آن پرداخت شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری در مجموع دو میلیارد ریال جذب شود.

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: کارمزد بانکی تسهیلات پرداخت شده ۱۶ درصد و مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ و ۴۸ ماهه تعیین شده‌ است که امسال در این راستا در شهرستان املش برای ۳۰ نفر به طور مستقیم و ۳۵ نفر غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم شده‌ است.

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: ۱۲۴ نفر از بسیجان شهرستان املش سال گذشته ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در زمینه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی دریافت کرده‌اند که در این راستا زمینه‌ اشتغال برای ۱۶۵ نفر فراهم شده‌ است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید