» صفحه اصلی » حادثه پلاسکو تاثیری در قیمت البسه ندارد/ بازار پوشاک با رکود روبه‌رو است
صفحه اصلی

حادثه پلاسکو تاثیری در قیمت البسه ندارد/ بازار پوشاک با رکود روبه‌رو است

۸ بهمن ۹۵ 1۰5

[ad_1]

میراسماعیل صدیق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به فاجعه تاسف‌بار ساختمان پلاسکو در تهران و از طرفی طعمه حریق قرار گرفتن البسه در این ساختمان اظهار داشت: در بحث پوشاک تنوع اجناس، واردات و تولیدکنندگان داخلی بسیار است و از نظر کالای البسه مشکلی در واحدهای صنفی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج با بیان اینکه حادثه پلاسکو تاثیری در قیمت پوشاک ندارد، افزود: از طرفی مردم در طول سال خریدهای خود را انجام می‌دهند و در حال حاضر واحدهای صنفی پوشاک و انبار آن‌ها از اجناس مملو است و در انتظار بازار شب عید هستند.

وی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای پلاسکو سفارش کار به بیرون از آن‌جا می‌دادند، گفت: پلاسکو به نوعی مرکز پخش بوده است و به همین سبب لطمه‌ای به پوشاک وارد نشده است و تولیدکنندگان در خارج از پلاسکو هستند.

صدیق با بیان اینکه زمان زیادی تا رسیدن به شب عید وجود دارد، ادامه داد: در این مدت،‌ فرصت مناسب برای تولید البسه وجود دارد و پارچه و تولیدکننده فراوان است.

رئیس اتحادیه پوشاک کرج با اشاره به اینکه در حال حاضر به سبب میزان کم سردی هوا در فصل زمستان بازار پوشاک با رکود مواجه شده است،‌ بیان کرد: واحدهای صنفی در وضعیت حراج هستند که باید برای این امر از اتحادیه مجوز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تخفیف می‌تواند تا میزان ۲۰ درصد سود قانونی صنف پوشاک باشد، اضافه کرد: افرادی که بیش از میزان تخفیف را تبلیغ می‌کنند، یا فاقد مجوز حراج هستند که حراج غیرواقعی است یا اینکه موردی استثنا ممکن است وجود داشته باشد.

صدیق با اشاره به اینکه باید مجوز حراج در ویترین واحدهای صنفی نصب شود، بیان کرد: مردم باید در این زمینه مطالبه‌گر باشند و مجوز حراج را از واحدهای صنفی خواستار باشند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید