» صفحه اصلی » پروژه ‌مراقبت‌های ویژه بیمارستان ضیایی اردکان آغاز به کار کرد
صفحه اصلی

پروژه ‌مراقبت‌های ویژه بیمارستان ضیایی اردکان آغاز به کار کرد

۹ بهمن ۹۵ 0۰12

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردکان، مراسم آغاز به کار بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) بیمارستان ضیایی اردکان امروز با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر در این مراسم با اشاره به اهمیت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور و استان یزد، اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی مردم در هر قسمت از کشور، برخورداری از امکانات بهداشت و درمان است.

وی افزایش شاخص‌های سلامت را یکی از لازمه‌های پیشرفت دانست و گفت: لازم است که توجه به توسعه امکانات بهداشت و درمان در راستای افزایش شاخص‌های سلامت توسعه یابد.

امام جمعه اردکان به ظرفیت‌های خیری استان یزد به ویژه شهرستان اردکان اشاره کرد و ادامه داد: خیران در شهرستان اردکان اقدامات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف انجام داده‌اند و لازم است که از ظرفیت آنها در گسترش امکانات سلامت محور بیشتر استفاده شود.

شاکر خاطرنشان کرد: انجام کار خیر یکی از مهمترین موهبت‌هایی است که خداوند به انسان ارزانی می‌کند به ویژه اینکه این کار خیر در رابطه با درمان مردم باشد از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردکان، بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خیری ضیایی اردکان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و در مساحدت ۱۲۰۰ متر مربع توسط ورثه مرحوم آسایی احداث می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید