» صفحه اصلی » مجمع نیروهای خط امام منتقد سازوکار شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است
صفحه اصلی

مجمع نیروهای خط امام منتقد سازوکار شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است

۱۰ بهمن ۹۵ 0۰5

[ad_1]

حمید قزوینی عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره فعالیت‌های انتخاباتی تشکل متبوعش، گفت: اعضای حزب در استان‌ها و شهرستان‌ها فعال هستند و در جلسات داخلی بحث‌های مربوط به ائتلاف را دنبال می‌کنند.

قزوینی در پاسخ به این سوال که آیا مجمع نیروهای خط امام(ره) در شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت می‌کند یا خیر؟ گفت: ما در جلسات این شورا شرکت نمی‌کنیم، بلکه در جلسات شورای هماهنگی حضور داریم.

وی افزود: از ما برای حضور در جلسات شورای سیاست‌گذاری دعوت می‌شود، اما به خاطر اینکه به سازوکارهای حاکم در شورا از ابتدا انتقاد داشتیم در این جلسات شرکت نمی‌کنیم.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام با بیان اینکه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مصادیق انتخابات مطرح نشده و بحث‌ها شکل کلان‌‌تری دارد، گفت: در مجمع نیروهای خط امام برخی مصادیق برای انتخابات شوراها بررسی شده، اما هنوز به جمع‌بندی مشخصی نرسیدیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال معرفی گزینه‌ای در کنار روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: به طور طبیعی همه احزاب  همیشه به گزینه‌های دوم و سوم هم فکر می‌کنند، اما در انتخابات پیش‌رو شرایط قدری تفاوت دارد و تابع فضای کشور است.

به گزارش تسنیم، مجمع نیروهای خط امام(ره) یکی از احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به دبیرکلی حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید