» صفحه اصلی » ۳۱۵ واحد مسکن روستایی در ملایر افتتاح می‌شود
صفحه اصلی

۳۱۵ واحد مسکن روستایی در ملایر افتتاح می‌شود

۱۰ بهمن ۹۵ 0۰2

[ad_1]

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر اظهار داشت: مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت  ۳۱۵ واحد مسکن روستایی که در دهه فجر در ملایر افتتاح می‌شود اختصاص یافته است.

وی بهره‌برداری طرح هادی و بهسازی ۴ روستای اوج تپه، دهنو آورزمان ،بلرتو و روستای بهاره با اعتبار یک میلیاردو ۳۱۵ میلیون تومان را از دیگر طرح‌های بنیاد مسکن ملایر در دهه فجر امسال بیان کرد.

رضایی از دیگر طرح‌های بنیاد مسکن ملایر به اعطاء ۱۹ هزارو ۴۵۰ سند روستایی شهرستان ملایر در روستای اوج تپه اشاره کرد.

رئیس بنیاد مسکن ملایر در ادامه با اشاره به اینکه امسال سهمیه شهرستان در بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی یک هزار و ۹۵۰ واحد بوده تصریح کرد: از این تعداد تاکنون برای یک هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تشکیل شده و تعداد ۲۰۰ واحد نیز به بانک معرفی شده است.

رضایی با بیان اینکه هم‌اکنون با تعداد یکصد واحد قرارداد بسته شده است، افزود: به متقاضیان برای نوسازی واحدهای روستایی مبلغ ۱۸ میلیون ریال و برای تخریب و مقاوم‌سازی مبلغ ۲۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد پرداخت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ملایر دارای ۲۸ هزارو ۵۰۰ واحد روستایی است که باید برای آنها سند ثبتی صادر شود، بیان کرد: به دلیل اینکه عمدتا برخی از روستاهای شهرستان اوقافی هستند تا کنون برای ۱۹ هزارو ۴۵۰ واحد روستایی سند ثبتی صادر شده است.

وی با بیان اینکه پیگیری برای رفع مشکل وقفی بودن این روستاها انجام شده است، گفت: در صورت رفع مشکل اوقافی برای این روستاها نیز صدور سند آغاز می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن ملایر گفت: در حال حاضر از تعداد ۲۰۷ روستای شهرستان برای ۱۴۲ روستا سند ثبتی صادر شده است.

رضایی بیان کرد: اخیرا برای تعداد ۴ روستایی جوزان، ازناو، کمری و روستای علوی شهرستان که مشکلات وقفی داشتند کار صدور سند آغاز  شده است که با احتساب این چهار روستا در حال حاضر از تعداد ۲۰۷ روستای ملایر ۱۴۶ روستای شهرستان دارای سند ثبت هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید