» صفحه اصلی » شیری: به برد مقابل سیاه‌جامگان و پدیده نیاز داشتیم/ امیدوارم در آینده بدون حرف و حدیث پیروز شویم
صفحه اصلی

شیری: به برد مقابل سیاه‌جامگان و پدیده نیاز داشتیم/ امیدوارم در آینده بدون حرف و حدیث پیروز شویم

۱۱ بهمن ۹۵ 0۰4

[ad_1]

حامد شیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار سایپا و پدیده اظهار داشت: پدیده یکی از تیم‌های خوب لیگ است و با توجه به عدم نتیجه‌گیری در چند دیدار گذشته مقابل ما با تمام قوا حاضر شده بود. ما نیز باید در این دیدار پیروز می‌شدیم تا در جدول رده‌بندی بالاتر از پدیده قرار گیریم.

هافبک سایپا با تاکید بر اهمیت دو پیروزی اخیر سایپا مقابل سیاه‌جامگان و پدیده عنوان کرد: شرایط جدول تا قبل از دو دیدار اخیر به گونه‌ای بود که نیاز به کسب دو پیروزی داشتیم تا بالاتر از سیاه‌جامگان و پدیده قرار بگیریم. خدا را شکر با این دو پیروزی و کسب ۶ امتیاز تا حدودی شرایط خود را بهبود بخشیدیم.

وی در خصوص صحنه پنالتی که به سود سایپا گرفته شد و او تک‌گل تیمش را به ثمر رساند، گفت: من چند بار صحنه را دیدم اما هنوز متوجه نشدم که پنالتی بود یا نه اما در حال، صحبت کردن در این مورد دیگر فایده‌ای ندارد و جریان بازی به عقب باز نمی‌گردد.

شیری در پاسخ به این سوال که برخی از مسئولان تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان از ارتباط این تیم با مسئولان کمیته داوران صحبت کردند، تصریح کرد: در هفته‌های اخیر شاهد هستیم مربیان تیم‌های پایین جدول تا صدرنشین لیگ در نشست‌های قبل و بعد از مسابقات از شرایط داوری ابراز نارضایتی می‌کنند. قطعا در این اشتباهات داوری نیز یک تیم منتفع و یک تیم متضرر خواهد شد. در نیم‌فصل نخست در سه بازی پیاپی ما از اشتباهات داوری لطمه خوردیم اما در آن مقطع کسی از ارتباط تیم ما با کمیته داوران صحبت نکرد.

وی افزود: حالا شاید در دو دیدار اخیر ما اشتباهات داوری به نفع ما شده باشد اما این دلیلی بر ارتباط تیم ما با مسئولان کمیته داوران نیست. امیدوارم در بازی‌های آینده به گونه‌ای عمل کنیم که با گل‌های سالم به برتری رسیده و حرف و حدیثی باقی نماند.

هافبک سایپا در خصوص دیدار این هفته این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: ما در نیم‌فصل اول نیز مقابل فولاد بازی سختی را انجام دادیم و به تساوی دست یاقتیم. قطعا بازی این هفته نیز دیدار سختی خواهد بود. من دلیل عدم نتیجه‌گیری فولاد در نیم فصل دوم را نمی‌دانم اما می‌دانم که باید حواسمان به عملکرد خودمان باشد و با تمام تمرکز برای پیروزی به میدان برویم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید