» صفحه اصلی » فرمول محاسبه عوارض کسب و پیشه از سوی شهرداری کرج اعلام شود
صفحه اصلی

فرمول محاسبه عوارض کسب و پیشه از سوی شهرداری کرج اعلام شود

۱۱ بهمن ۹۵ 0۰20

[ad_1]

میرابراهیم صدیق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه واحدهای صنفی و افراد آن که در شهر فعالیت می‌کنند، قانونمند هستند، اظهار داشت: اگر این افراد قانونمند نبودند هرگز پروانه کسب دریافت نمی‌کردند.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: کسانی که پروانه کسب دریافت می‌کنند تمام حقوق قانونی را پرداخت کرده و اعتراضی به پرداخت قانونی عوارض، مالیات و پرداخت‌های دولتی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه برخی مواقع به واسطه عدم رسیدگی و اطلاع کافی برخی دریافت‌هایی از کسبه طلب می‌شود که نباید پرداخت شود، تصریح کرد: به‌صورت مشخص افراد صنفی درخواست دارند که در مورد عوارض کسب و پیشه برخی از همکاران در شهرداری سلیقه‌ای عمل نکنند و کارشناس اصناف در شهرداری فرمول دریافت عوارض کسب و پیشه را در بالای سر خود نصب کند.

صدیق با اشاره به اینکه اگر عوارض کسب و پیشه مشخص باشد دیگر قابل تخفیف دادن نیست، بیان کرد: در کنار عوارض کسب صنفی برخی مواقع دریافتی‌هایی وجود دارد که کسبه به آن اعتراض دارند.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه از جمله این دریافتی‌ها ورودیه است، خاطرنشان کرد: ورودیه را اتحادیه صنفی صادر می‌کند اما فرد صنفی هزینه ورودیه را هم به اتحادیه و هم به شهرداری پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زمانی هزینه صدور می‌گرفت که جواز صادر می‌کرد، اظهار داشت: در حال حاضر به چه سبب هزینه دریافت می‌کند.

صدیق با بیان اینکه به چه سبب افراد صنفی باید حق افتتاح به شهرداری پرداخت کنند، افزود: واحدهای صنفی در پرداخت هزینه‌های قانونی همکاری لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید