» صفحه اصلی » تشریح مراحل رسیدن به کاندیدای نهایی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب»
صفحه اصلی

تشریح مراحل رسیدن به کاندیدای نهایی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب»

۱۷ بهمن ۹۵ 0۰4

[ad_1]

حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، درباره ضرورت تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: امروز در کشور تهدید‌ها و فرصت‌های بسیار جدی وجود دارد و نیروهای انقلابی باید کنار هم جمع شوند و با یکدیگر هماهنگی کنند.

+خبر مرتبط: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید با یک نگاه فراجناحی حرکت کند. ما نیاز داریم که اکثریت مردم کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم دل‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم و با کاهش فاصله نظام و مردم و افزایش جاذبه‌های انقلاب اسلامی، نظام را یاری کنیم؛ از این رو هیچ کسی نمی‌تواند در ضرورت تشکیل این جبهه تردید کند.

حاجی بابایی تصریح کرد: اینکه بعضا ممکن است ما موفق نشده باشیم، در بعضی قسمت‌ها جذب را به خوبی انجام دهیم و یا وحدت را صد در صد و کامل کنیم، اینها نقاط ضعفی است که باید پیگیری کنیم تا بتوانیم کار را به جمع‌بندی برسانیم.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به زمان تعیین نامزد نهایی این جبهه، تاکید کرد: برای این کار باید چند هزار نفری که عضو این جبهه هستند از سراسر کشور حضور پیدا کرده و مجمع تشکیل شود تا در ابتدا هیئت‌رئیسه ۲۵ نفره را انتخاب کنند. هیئت‌رئیسه پس از تدوین و بررسی و با توجه به شرایط و زمان تصمیم خواهد گرفت که کار چگونه ریل‌گذاری شده و به جمع‌بندی برسد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید