» صفحه اصلی » توان دفاعی ایران به هیچ‌وجه قابل مذاکره نیست/ از تقویت حوزه موشکی دست بر نمی‌داریم
صفحه اصلی

توان دفاعی ایران به هیچ‌وجه قابل مذاکره نیست/ از تقویت حوزه موشکی دست بر نمی‌داریم

۱۸ بهمن ۹۵ 0۰3

[ad_1]

مرتضی صفاری‌نطنزی عضو کمیسیون‌ امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه آزمایشات اخیر موشکی ایران نقض برجام است، اظهار داشت: به طور حتم این ادعاها با هدف افزایش فشار سیاسی از سوی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه توان دفاعی کشور به هیچ‌وجه قابل بحث و مذاکره نیست، تاکید کرد: مقامات آمریکایی هر از چند گاهی با طرح‌ ادعاهای واهی تلاش دارند آزمایشات موشکی کشورمان را خطری برای کشورهای منطقه جلوه دهند.

عضو کمیسیون‌ امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه برنامه موشکی ایران تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست، تصریح کرد: آزمایش موشکی کشور از سوی ایران تنها برای ارتقاء توان دفاعی کشور است و ارتباطی با مذاکرات هسته‌ای ندارد و این خط قرمز ایران در مذاکرات است.

صفاری‌نطنزی ادامه داد: قطعا مسئله توان دفاعی و موشکی ایران به هیچ‌وجه قابل مذاکره با کشورهای غربی نیست و جمهوری اسلامی ایران از تقویت حوزه موشکی دست برنمی‌دارد، زیرا یکی از مولفه‌های امنیت برای هر کشوری تقویت بنیه دفاعی است.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس با بیان اینکه برنامه‌های موشکی یکی از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: قطعا جمهوری اسلامی ایران تحت تأثیر فرافکنی و جو ایران‌هراسی آمریکا و کشورهای غربی از مواضع به حق خود کوتاه نمی‌آید.

به گزارش تسنیم، وزارت خزانه‌داری آمریکا پایان هفته گذشته اعمال تحریم‌های جدید علیه ۱۳ شخصیت حقیقی و ۱۲ شخصیت حقوقی مرتبط با ایران را به بهانه آزمایش موشکی اخیر کشورمان را اعلام کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید