» صفحه اصلی » وضعیت سد نساء نگران کننده است
صفحه اصلی

وضعیت سد نساء نگران کننده است

۳۰ بهمن ۹۵ 1۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی گنج‌کریمی در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از پایگاه امدادی جنوب شرق کشور اظهار داشت: نگرانی اصلی جمعیت هلال احمر استان کرمان از وضعیت سد نساء بم است که طبق گزارشات، ۲ مرحله دریچه‌های تخلیه این سد باز شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه  تاکنون هیچ مشکلی در منطقه به وجود نیامده است افزود: مشکل اصلی جمعیت هلال احمر مصوبات مجلس و ضعف منابع مالی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: چنانچه این روند ادامه پیدا کند این جمعیت دچار بحران می‌شود زیرا انبارهای جمعیت هلال احمر باید همیشه به اندازه مصرف ۲ درصد از ساکنان استان‌ها از اقلام مصرفی پر باشد.

وی با اشاره به روند امدادرسانی به سیل زدگان استان کرمان، افزود: ۳ هزار بسته غذایی از جمله کنسرو مرغ، کنسرو ماهی ، برنج و روغن، در کنار سایر اقلام امدادی ضروری، بین خانوارهای محاصره در سیل در حال توزیع است.

علی گنج‌کریمی در پایان افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان  به عنوان پایگاه امدادی  و قطب امداد رسانی جنوب شرق کشور همواره نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

به گزارش تسنیم، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز در این نشست با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در ۱۱ استان کشور گفت: تاکنون به ۴۷ هزار نفر گرفتار امدادرسانی شده و ۵ هزار و ۴۰۰ نفر اسکان اضطراری داشتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی هلال احمر در تمام کشور گفت: تا کنون هزار واحد مسکونی تخلیه آب و به ۸۱ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک و سیل امدادرسانی شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید