» صفحه اصلی » جبران خسارت بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی جهرم/ خوابگاه دانشجویی در اولویت بازسازی است
صفحه اصلی

جبران خسارت بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی جهرم/ خوابگاه دانشجویی در اولویت بازسازی است

۳۰ بهمن ۹۵ 0۰15

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جهرم، ایرج حریرچی امروز در سفر خود به جهرم و بازدید از دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی جهرم و بیمارستان پیمانیه این شهرستان اظهار داشت: قسمتی از سقف بیمارستان پیمانیه جهرم به دلیل بارندگی‌های اخیر آسیب دیده است که باید بازسازی شود اما این مسئله در خدمت‌رسانی به مردم خللی وارد نمی‌کند. 

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی در زمینه نیروهای بیمارستان نداشته‌ایم، گفت: در این سیل خوشبختانه آسیب جانی نداشته‌ایم و بیشتر مالی بوده و  خوابگاه دانشجویی باید در اولویت بازسازی قرار بگیرد.

انجام ۲۵۰ماموریت امدادرسانی در بارندگی اخیر در جهرم

 وحید سعادتمند، رئیس اورژانس جهرم از انجام۲۵۰ ماموریت در بارندگی اخیر در جهرم خبر داد و گفت: این ماموریت‌ها در زمینه امداد و نجات و افراد گرفتار در سیل بوده است، در این بارندگی ۱۰۰ پرسنل اورژانس جهرم در آماده‌باش کامل به سر می‌بردند و تعداد فراخوان خارج از شیف ۲۸نفر بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ پایگاه اورژانس شهرستان جهرم فعالیت کامل داشتند، تصریح کرد: اتاق هدایت عملیات در دانشگاه به صورت شبانه‌روزی فعال بود و در هر سه شیفت پایگاه‌های اورژانس تعداد ماموران از دو به سه نفر ارتقا یافت. در این ایام بارندگی۶۰۰ بسته غذایی خشک بین پایگاه‌های اورژانس توزیع شد‌.

انتهای پیام/ 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید