» صفحه اصلی » رفع مشکلات معیشتی از اهداف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» است
صفحه اصلی

رفع مشکلات معیشتی از اهداف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» است

۱ اسفند ۹۵ 0۰4

[ad_1]

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ضرورت تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نزدیک به سه ماه است از عمر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌گذرد و هدف از تشکیل این جبهه بر طرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و مسائلی است که در کشور با آن روبرو هستیم.

وی افزود: همچنین این جبهه به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی که جزو دغدغه‌های رهبری است و مکرراًً از سوی ایشان مطرح شده و مورد تاکید قرار داشته نیز توجه دارد.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه ما باید به آنچه که در کشور داریم تکیه کنیم و نگاه‌مان به دیگران نباشد، گفت: خوشبختانه نمایندگان فعلی و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و سایر افراد انقلابی که همواره مدافع نظام و ولایت بوده و در همه زمینه‌های یاد شده کارشناس‌ هستند و افراد صاحب‌نظر بسیاری به ویژه در عرصه اقتصادی به این جبهه ملحق شدند.

حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی ادامه داد: امیدواریم این جبهه با اتحاد و انسجامی که در سراسر کشور ایجاد شده، بتواند در آینده در مسائل اقتصادی فعالیت خود را آغاز و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که مورد رضای خداوند متعال و مقام معظم رهبری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شاید یکی از اهداف این جبهه نیز بحث انتخابات باشد، افزود: اگر این جبهه در مباحث انتخاباتی فعالیت کند، نیاز است که در این عرصه به سمت تصمیمات گروهی سوق پیدا کند. وضعیتی که در حال حاضر در عرصه انتخاباتی رایج است و هر فردی که پول بیشتری دارد، سعی می‌کند با هزینه‌هایی جو را به نفع خود برگرداند، نباید ایجاد شود.

عضو کمیته نمایندگان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: اگر‌ انتخابات به سمت حزبی و گروهی شدن همچون جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جهت پیدا کند، می‌توان با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم نیروهای شناخته شده و افرادی که کارشناس و دلسوز نظام هستند را به مردم برای انتخاب بهتر معرفی کرد تا بتوانند کرسی‌های مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر را کسب کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید