» صفحه اصلی » رانیری: همان سربازان و گلادیاتورهای فصل گذشته‌ام را می‌خواهم
صفحه اصلی

رانیری: همان سربازان و گلادیاتورهای فصل گذشته‌ام را می‌خواهم

۱ اسفند ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست یک بر صفر لسترسیتی برابر میلوال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و حذف روباه‌ها از این رقابت‌ها، سرمربی ایتالیایی این تیم گفت می‌خواهد یک بار دیگر با بازیکنانش صحبت کند و از آنها بپرسد چرا مانند فصل گذشته برای جنگیدن انگیزه ندارند.

رانیری که تیمش در لیگ برتر هم تنها یک رده بالای منطقه سقوط قرار دارد و در حال تلاش برای فرار از سقوط است، در حالی به میزبانش باخت که این تیم دسته اولی در ۴۰ دقیقه پایانی ۱۰نفره بازی می‌کرد. این هشتمین بازی متوالی روباه‌‌ها در تمامی رقابت‌ها بود که در آن پیروزی کسب نکرده‌اند.

وی درباره وضعیت تیمش گفت: می‌خواهم دوباره با بازیکنانم صحبت کنم و بگویم ما باید در تمام بازی‌های‌مان بجنگیم. می‌خواهم بپرسم کدام یک از آنها هنوز می‌خواهد بجنگد؟ من سربازانم را می‌خواهم، من گلادیاتورهایم را می‌خواهم. میلوال با ۱۰ بازیکن نشان داد که پر از گلادیاتورهای واقعی است.

رانیری ادامه داد: واقعا عجیب است چون فصل قبل ما به همین دلیل که مانند گلادیاتورها می‌جنگیدیم قهرمان لیگ برتر شدیم، به این دلیل که از حریف‌مان با انگیزه‌تر بودیم و شجاعانه‌تر بازی می‌کردیم. آن فصل هم باخت‌هایی داشتیم اما در تمام بازی‌های‌مان می‌جنگیدیم. من دوباره می‌خواهم همان روحیه و انگیزه را در تیمم ببینم.

سرمربی ایتالیایی روباه‌ها تأکید کرد: باخت به میلوال ممکن است به نفع ما تمام شود چون وقتی شما به تیمی می‌بازید که می‌جنگد، باید به آن تیم آفرین بگویید اما از خودتان هم بپرسید که چرا ما باختیم؟

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید