» صفحه اصلی » حدود ۱۰ هتل در استان کرمان در حال ساخت است
صفحه اصلی

حدود ۱۰ هتل در استان کرمان در حال ساخت است

۱ اسفند ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمود وفایی امروز ظهر در آخرین جلسه کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی استان کرمان در سال ۹۴ اظهار‌ داشت: استان کرمان در بهره‌برداری از موقعیت‌های بزرگ خود به خوبی عمل نکرده است.

وی با اشاره به کرمانی بودن زهرا نعمتی بانوی طلایی کماندار ایرانی گفت: نعمتی یک طرفیت عظیم برای معرفی و شناساندن کرمان در سطح بین‌المللی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان معرفی کردن زهرا نعمتی به عنوان سفیر فرهنگی استان کرمان را یک ابتکار بسیار خوب از سوی کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی استان کرمان دانست و افزود: استان کرمان به تنهایی یک ایران کوچک است و خلاصه شده همه ظرفیت‌های ایران در استان کرمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان کرمان جزو استان‌های برتر کشور هستیم خاطر‌نشان کرد: ۷ هزار اثر در استان کرمان شناسایی شده که از این تعداد ۷۰۰ اثر تاریخ ثبت ملی شده است.

وفایی با اشاره به اینکه ۷ پرونده میراث جهانی از استان کرمان است که ۵ اثر آن ثبت جهانی شده است گفت: بناهای  تاریخی در این دوره بازسازی و مرمت شد که هر کدامشان می‌توانست عملکرد یک دوره مدیریتی باشد.

وی با بیان اینکه معادل ظرفیت هتلی در استان کرمان اقامتگاه بوم‌گردی ایجاد شده است افزود: در سال جاری ۱۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی در استان کرمان ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید بر ایجاد زیرساختهای گردشگری در استان کرمان گفت: به همین منظور حدود ۱۰ هتل در استان کرمان در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه ستاد سفر استان کرمان مدتی است فعال شده و برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی در حال انجام است تصریح کرد: استان کرمان آماده استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید