» صفحه اصلی » ۲۵۰۰ خانوار مددجوی اردبیلی تحت پوشش خدمات بیمه‌تأمین اجتماعی قرار دارند
صفحه اصلی

۲۵۰۰ خانوار مددجوی اردبیلی تحت پوشش خدمات بیمه‌تأمین اجتماعی قرار دارند

۲ اسفند ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین دشتی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد اظهار داشت: ۱۴ اسفندماه،‌ سالروز تأسیس کمیته امداد، روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است که این روز در قالب هفته نیکوکاری برگزار شده و کمک‌های مردمی برای فقرا و نیازمندان جمع‌آوری می‌شود.

وی گفت: در قالب برگزاری هفته نیکوکاری، ۱۸ اسفندماه با همکاری اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل جشن نیکوکاری در مدارس استان اردبیل برگزار شده و در روز ۱۹ اسفندماه نیز اکیپ‌ها  و صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مادی و غیرمادی مردم در میادین شهر مستقر می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۲۰ اسفندماه در حاشیه نماز جمعه شهرستان‌های استان اردبیل این جشن برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در سطح استان اردبیل جمع‌آوری شده که امیدواریم امسال نیز مردم استان در یاری نیازمندان پیش‌قدم باشند.

دشتی تصریح کرد: توانمندسازی و خودکفایی سالانه ۲ الی ۳ هزار خانوار تحت پوشش کمیته‌امداد استان اردبیل در دستور کار قرار دارد که در برنامه پنجم توسعه موفق شدیم ۱۰ درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد را خود کفا کنیم که این موضوع یکی از رویکردهای جدید کمیته‌امداد امام خمینی(ره) است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۵۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد استان اردبیل تحت پوشش خدمات بیمه‌ تأمین اجتماعی قرار دارند که در برنامه ششم توسعه احداث ۱۰۰ هزار مسکن برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پیش‌بینی شده که با تحقق این امر گام مهمی در راستای فقرزدایی برداشته می‌‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید