» صفحه اصلی » «نظام آمریکا» برای همه جنگ‌افروزی‌ها و خون‌های ریخته شده مقصر است
صفحه اصلی

«نظام آمریکا» برای همه جنگ‌افروزی‌ها و خون‌های ریخته شده مقصر است

۲ اسفند ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، الیور استون فیلمساز برنده سه جایزه اسکار آمریکایی بامداد امروز در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان انجمن صنفی نویسندگان آمریکا، با صحبت‌هایش تنور بحث‌های سیاسی سینماگران را داغ تر و انتقادات از دولت را وارد فاز جدیدی کرد.

الیور استون خطاب به سینماگران جوان کشورش گفت: « این حق شماست که از دولت آمریکا و جامعه‌تان انتقاد کنید اما این همه چیز نیست. الان انتقاد از دونالد ترامپ و جمهوری خواهان مد روز شده است؛ اما این را به خاطر داشته باشید، در ۱۳ جنگی که ما در طول ۳۰ سال آغاز کرده‌ایم و ۱۴ تریلیون دلاری که برای آن خرج کرده‌ایم و صدها هزار جانی که از روی زمین رخت بربسته‌اند(خون‌های ریخته شده ) یک فرد مقصر نیست، بلکه یک نظام مقصر است، هر دو گروه جمهوری خواه و دموکرات. نظامی که زیر ماسک توجیه دلیل جنگ‌ها با نام وطن سال‌ها تداوم داشته است.»

کارگردان فیلم «متولد چهارم جولای» ادامه می دهد: «لازم نیست به قربانیان اشاره کنیم. ما در بیش از ۱۰۰ کشور مداخله کرده ایم. این هم به نوعی جنگ است. در نهایت این نظامی است (که اعمال آن) ما را به سمت مرگ این سیاره و انقراض همه مان هدایت می‌کند. من بیشتر زندگیم با این افراد که در طول سال ها جنگ را تداوم بخشیده‌اند مبارزه کرده‌ام. این مهم است که به یاد داشته باشید: اگر به چیزی که می‌گویید اعتقاد داشته باشید و در مسیرتان ثابت قدم باشید می‌توانید تفاوت را ایجاد کنید. من اصرار می‌کنم تا با خودتان خلوت کنید و به سکوتتان گوش دهید. نه فقط در اتاق نویسنده ها. سعی کنید برای موفقیت، آنچه را که اکثریت می خواهند انجام ندهید بلکه به جای آن تلاش کنید تا معنای واقعی و درونی زندگیتان را در زمین پیدا کنید و هیچ وقت در قلبتان و در راه مبارزه برای رسیدن به آرامش، پاک بینی و گفتن حقایق تسلیم نشوید.»

الیور استون کارگردان سرشناس آمریکایی سال گذشته از جدیدترین اثرش «اسنودن» در سینماهای جهان رونمایی کرده بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید