» صفحه اصلی » اعضای مجمع شهرداران آسیایی به همدان سفر می‌کنند
صفحه اصلی

اعضای مجمع شهرداران آسیایی به همدان سفر می‌کنند

۳ اسفند ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان٬ محمد خدادادی پیش از ظهر امروز در  آیین اختتامیه همایش ملی شهر سبز پایدار در همدان اظهار داشت: این مجمع در راستای برقراری ارتباط و گسترش روابط دیپلماسی و همکاری‌های بین‌المللی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه دیپلماسی از حالت سنتی و عمومی به دیپلماسی شهری ارتقا یافته است٬ افزود: دپیلماسی سنتی بین کشورها در پشت درب‌های بسته انجام می‌شود اما در دیپلماسی عمومی همه اطلاعات به صورت باز مورد استفاده همگان قرار می‌گیرد.

دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی تصریح کرد: در دیپلماسی شهری نقش شهرداران فراملی شده است و اگر بتوانیم حرکت شهرداران را در برقراری این نوع دیپلماسی سوق دهیم شاهد تحولی در عملکرد مدیریت شهری خواهیم بود. 

وی بیان کرد: ۶۷ شهر در آسیا عضو مجمع شهرداران آسیایی هستند که ۱۱ شهر آن از ایران بوده و در این بین٬ شهر همدان یکی از اعضای فعال این مجمع است.

خدادادی عنوان کرد: سفر به همدان جزو برنامه‌های اجلاس دو سالانه مجمع شهرداران آسیایی خواهد بود که در ایران برگزار می‌شود تا شاید تفاهم‌نامه‌ای بین همدان و دیگر شهرهای عضو مجمع منعقد شود تا پروژه‌های توریسم و سرمایه‌گذاری مشارکتی اجرا شود.

به گزارش تسنیم؛ نخستین همایش ملی شهر سبز پایدار از روز دوم اسفند ماه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان و با حضور ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آغاز شد.

در این همایش تفاهم نامه همدان پایلوت شهر سبز پایدار تمدید و قرارداد ساخت سه نیروگاه خورشیدی بین بخش خصوصی و شهرداری همدان به امضا رسید که براساس آن باید تا ۶ ماه آینده باید این نیروگاه‌ها احداث شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید