» صفحه اصلی » داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کاشان گواهی عدم سوء پیشینه دریافت کنند
صفحه اصلی

داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کاشان گواهی عدم سوء پیشینه دریافت کنند

۳ اسفند ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا مومنیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به ماده ۲۶ تبصره ۳ ( الحاقی ۹۲/۱/۲۷ ) قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مورد انتخاب شوندگان، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه در هنگام ثبت نام الزامی است.

فرماندار کاشان با بیان اینکه گواهی عدم سوء پیشینه نباید از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه گذشته باشد، افزود: بدیهی است اخذ هرچه سریعتر گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان در تسهیل انجام امور مربوطه تاثیر بسزایی دارد.

مومنیان خاطرنشان کرد: کلیه داوطلبانی که قصد دارند نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند از هم اکنون می‌توانند گواهی عدم سوء پیشینه را دریافت تا به سهولت بتوانند بر اساس جدول زمانبندی در زمان مقرر ثبت نام کنند.

معاون استادار اصفهان ضمن اشاره به مراکز اخذ گواهی سوء پیشینه ابراز داشت: کلیه داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کاشان می توانند جهت اخذ گواهی سوء پیشینه به مراکز پلیس ۱۰+ در سطح شهر مراجعه کنند.

نخستین دوره فن بازار در دانشگاه کاشان برگزار شد

علیرضا فرجی با اعلام این خبر اظهار داشت: این فن بازار دانشگاه کاشان در بخش اول، سخنرانی شامل نحوه خرید محتوای دیجیتال توسط تجمیع کنندگان شرکت مخابرات ایران و پتانسیل‌های منطقه کاشان در تولید محتوای دیجیتال  و در بخش دوم مسابقه در چهار محور تولیدات رادیویی، چند رسانه ای و پویا نمایی، برنامه های تلفن همراه و بازیهای کامپیوتری و تلفن همراه برگزار شد.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان ضمن اشاره به هدف برگزاری این دوره افزود: هدف از برگزاری این دوره برقراری ارتباط میان اشخاص حقیقی و حقوقی  فعال در این زمینه با دانشگاهیان، شناسایی و معرفی توانمندی‌های آنان به یکدیگر و سرمایه گذاران و تهیه زمینه ارتقا و بازار این صنعت دیجیتال به منظور تجاری سازی طرح های نو بود.

مجید منعم زاده انیز در این مورد اظهار داشت: در بخش مسابقه فن بازار حدود ۲۰۰ اثر از طرف ۶۵ شخص حقیقی و حقوقی منطقه فرهنگی کاشان دریافت شد که طی دو مرحله داوری حدود۲۰ اثر برگزیده برای ارائه در مسابقه فن بازار انتخاب و ارائه شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان افزود: پس از رقابت و ارائه طرح ها، قاسم ملاحسنی در زمینه پویا نمایی، محسن سلطانی (تولید برنامه تلفن همراه کمک شاعر)، مصطفی مزرعتی (پویا نمایی)، نورا اسفندیاری(بازی سازی)، امیری (تولید اثر رادیویی) به عنوان  نفرات اول تا پنجم این مسابقه انتخاب شدند که از طرف بنیاد نخبگان سعیدی به نفرات اول تا  سوم به ترتیب مبلغ ۱۰۰ میلیون،۷۰ میلیون و ۵۰ میلیون ریال وام اهدا شد.

تقدیر وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی از کاشان به عنوان شهر خلاق در ترویج کتاب خوانی

مصطفی جوادی مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: این تقدیر در آیین اختتامیه انتخاب سومین پایتخت کتاب ایران و انتخاب روستاها و عشایر دوستدار کتاب در تالار «وحدت» تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر صالحی امیری، صورت گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با بیان اینکه شهرستان کاشان  با ارسال ۶۰ طرح در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی جزء ۲۰ شهر اول کشور انتخاب شد، افزود: ۱۰۲ شهر از سراسر کشور طرح های خود را جهت کسب عنوان پایتختی کتاب ایران در سال ۹۶ به وزارتخانه ارسال کرده بودند.

جوادی تاکید کرد: شهرستان کاشان همچنین به دلیل تلاش ها و تدوین برنامه های نوآورانه، مشارکت جویانه، موثر و منسجم برای سال آینده و کوشش مستمر همه نهادهای دولتی و غیر دولتی در اجرای آن، به  عنوان ۴ شهر نخست خلاق در ترویج کتاب خوانی تقدیر شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در مراسم اختتامیه سومین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب کشور روستای «علوی» از توابع بخش نیاسر کاشان به عنوان یکی از ۱۰ روستای برتر دوست دار کتاب کشور معرفی شد.

شایان ذکر است در این مراسم بوشهر به عنوان سومین پایتخت کتاب ایران انتخاب شد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید