» صفحه اصلی » مورینیو:بازی تحت کنترل ما بود/برای دور بعد رقیب خاصی را ترجیح نمی‌دهم
صفحه اصلی

مورینیو:بازی تحت کنترل ما بود/برای دور بعد رقیب خاصی را ترجیح نمی‌دهم

۴ اسفند ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از برتری یک بر صفر تیمش در زمین سن‌اتین و صعود به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ اروپا، نمایش بازیکنانش را ستود.

 او گفت: همه چیز تحت کنترل ما بود.قدرت، تمرکز و حرفه‌ای‌گری تیم در بالاترین سطح قرار داشت.گل ما امید حریف را از بین برد اما ما اشتیاقمان به حفظ پیروزی را حفظ کردیم.به بازیکنانم گفته بودم حتی وقتی یک بر صفر پیش هستید، پیروزی ۲ بر صفر هم مرا راضی نمی‌کند چون همیشه باید با بهترین نتیجه ممکن پیروز شویم.به هرحال برتری یک بر صفر همیشه نتیجه خوبی است. بازی خیلی فوق‌العاده‌ای انجام ندادیم اما بر جریان بازی کنترل داشتیم و در نهایت پیروز شدیم.

 او در ادامه افزود: نه بر اساس حرف پزشکان و نتایج آزمایش‌ها، بلکه بر حسب تجربه‌ام اطمینان دارم مخیتاریان و کریک به بازی نهایی جام اتحادیه نمی‌رسند.تجربه من این را می‌گوید چون مصدومیت زانو، پاشنه، ران و… را می‌شناسم، با این حال معلوم نیست در آخرین دقایق چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.هاموما، بازیکن خوب سن‌اتین است اما در عین حال شیرجه‌روی خوبی هم تلقی می‌شود. او باعث اخراج بیلی شد. حالا مدافع خودمان را در بازی رفت دور بعد نداریم اما امیدوارم روخو همان‌طور که در این بازی درخشید در رقابت بعدی هم جای بیلی را پرکند و البته جونز هم آماده حضور در میادین شود.زمین خوب و  جو استادیوم عالی بود. معلوم است چرا سن‌اتین می‌تواند در این زمین بهترین بازی ممکن را انجام دهد! به بازی در استادیوم سن‌اتین افتخار می‌کنیم.تیم شکست‌ناپذیری نیستیم. فعلا شرایط خوبی داریم و راحت نمی‌بازیم. انتظار بازی با تیمی خاص در مرحله بعد را ندارم چون هر ۱۶ تیم قوی هستند و عده‌ای از آن‌ها هم از لیگ قهرمانان آمده‌اند. برنامه‌ریزی اتحادیه فوتبال انگلیس را درک نمی‌کنم ما ۳ روز قبل از بازی در لیگ اروپا که می‌تواند در ترکیه یا روسیه باشد با چلسی در جام حذفی بازی داریم. نمی‌توانم تیم دوم یا تیم زیر ۲۱ سال را روانه بازی جام خذفی کنم چون این رقابت‌ها یک تورنمنت باشکوه است و هواداران از ما انتظار نتیجه گرفتن در آن را دارند. به عنوان سرمربی منچستریونایتد حق اعتراض ندارم. مشکل از جام حذفی نیست. مشکل از برنامه‌ریزهاست!

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید