» صفحه اصلی » ۷۱۰ متر خطوط فرسوده شبکه توزیع آب سنقر و کلیایی از مدار خارج شد
صفحه اصلی

۷۱۰ متر خطوط فرسوده شبکه توزیع آب سنقر و کلیایی از مدار خارج شد

۶ اسفند ۹۵ 0۰2

[ad_1]

محمدمهدی سلطانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنقر و کلیایی از واگذاری ۱۹۰ فقره انشعاب فاضلاب در ۱۰ ماه امسال در شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد و اظهار داشت: در ۱۰ ماه امسال در بخش اصلاح شبکه توزیع آب و در شهرستان سنقر و کلیایی ۶۷۴ متر لوله‌گذاری و ۱۹۰ فقره انشعاب جدید آب نیز در این شهرستان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۵۴۵ فقره کنتور خراب مشترکان آب سنقر و کلیایی تعویض شده است، عنوان کرد: در این مدت ۲۲۷ فقره انشعابات آب فرسوده استاندارد‌سازی و ۷۰ کیلومتر شبکه توزیع  و ۵۰ کیلومتر خطوط انتقال نشت‌یابی شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه از نشت‌یابی و رفع نشت ۵۱۹۰ فقره در انشعاب آب شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد و گفت: ۲۶ نقطه نشت در شبکه اصلی و خطوط انتقال آب و ۲۵ نقطه نشت در انشعابات در ۱۰ ماه امسال در این شهرستان کشف شده است.

سلطانیان با بیان اینکه در ۱۰ ماه امسال با توجه به نشت‌یابی انجام شده و از مدار خارج کردن شبکه قدیمی هشت لیتر در ثانیه رفع نشت و جلوگیری از هدر رفت آب رد شهرستان سنقر و کلیایی انجام شده است، افزود: رفع حوادث اصلی و فرعی فاضلاب با ۱۹۸ فقره، رفع حوادث شبکه توزیع آب اصلی و فرعی و انشعابات با ۸۰۵ فقره و رفع حوادث خط انتقال آب با ۲۶ فقره از جمله اقدامات این اداره است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماه امسال پنج دستگاه الکتروپمپ شناور مربوط به منابع تولید در این شهرستان تعویض و نصب شده است، گفت: در این مدت ۱۰۱۶ فقره لایروبی منهول فاضلاب، ۶۰ فقره بازسازی منهول فاضلاب، ۵۰ فقره مرئی‌سازی دریچه آب و فاضلاب و ۴۶ فقره همسطح سازی دریچه آب و فاضلاب در این شهرستان انجام شده است.

سلطانیان از تعویض ۳۵ فقره دریچه فاضلاب در هشرستان سنقر و کلیایی خبر داد و گفت: شستشوی شبکه توزیع به میزان ۱۵۰ کیلومتر، شستشوی خطوط انتقال آب با ۹۴ کیلومتر، ۱۶ مورد  شستشوی مخازن طی چهار مرحله شستشو، سرویس و تعمیرات دوره‌ای ۱۰ دستگاه الکتروپمپ افقی ایستگاههای پمپاژ آب و بازنگری و اصلاح دو فقره تابلو برق چاهها و تأسیسات از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان سنقر و کلیایی است.

انتهای پیام /

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید