» صفحه اصلی » ملت ایران نیازی به آشتی با فتنه‌گران ندارد
صفحه اصلی

ملت ایران نیازی به آشتی با فتنه‌گران ندارد

۷ اسفند ۹۵ 0۰6

[ad_1]

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد ساری‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرهندیجان اظهار داشت: مردم ایران با هم متحدند اما عده‌ای می‌گویند بیایید آشتی ملی کنیم؟ ملت با هم قهر نیستند و نیازی به آشتی با فتنه‌گران ندارند.

وی افزود: ملت بزرگ و آزاده ایران با کسانی قهرند که در روز عاشورا سال ۸۸ به خیابان‌ها ریخته و با قساوت قلب، بی‌رحمی و بی‌حیایی یک جوان بسیجی را در وسط خیابان کتک زدند.

 امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: مردم ما با سنگدلان و فتنه گران سال ۸۸ قهرند و هرگز هم آشتی نمی‌کنند، همه بدانند ملت و دولت هیچ مشکلی با هم ندارند.

وی گفت: ریشه کلمه آشتی ملی یک دیدگاه غلطی است که از طرف لیبرال‌ها، نهضت ملی و امثال آن‌ها بیان‌شده برای اینکه ذهن ملت را مخدوش کنند.

 ساری‌اصل عنوان کرد: بهترین دلیل برای همبستگی و همدلی مردم ایران حضور آن‌ها در مناسبت‌های ملی مانند ۲۲ بهمن، روز قدس، ۱۳ آبان و نظیر این ایام مبارک است.

وی افزود: مهم‌ترین و پرشکوه‌ترین حضور مردم ایران در پای صندوق‌های رأی بوده که همیشه برای اجانب حیرت‌انگیز است. این حضور ملی اصلی‌ترین دلیل همدلی و یکپارچگی مردم ماست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: انتخابات بهترین دلیل برای این است که همه بدانند ملت، دولت و حتی مردم با همدیگر هیچ‌گونه مشکلی ندارند.

 وی گفت: اکنون نباید به مسائل دو یا سه تن از افرادی که به امام راحل (ره)، رهبر انقلاب اسلامی، شهدا و مردم پشت کردند بپردازیم. ما باید به کمک همدیگر مشکلات مردم را برطرف کنیم.

ساری‌اصل افزود: آمریکایی‌ها با فتنه‌هایشان در سال ۸۸ انقلاب، نظام و مردم ما را هشت ماه گرفتار کردند، شیرینی حضور بی‌نظیر و باشکوه بیش از ۴۰ میلیون نفر پای صندوق رأی را در کام مردم ایران تلخ کردند.

 وی گفت: مردم در حال حاضر با مشکلات معیشتی سخت دست‌ و پنجه نرم و اکثریت بیکار هستند، باید جلوی فسادهای مالی و غیرمالی را با جدیت گرفت و برخورد کرد.

 ساری‌اصل عنوان کرد: میلیاردها تومان تحت عنوان حقوق زن، فرزند، مأموریت و غیره به‌ صورت مفاسد مالی رد و بدل می‌شوند. مسئولان باید دنباله این مفاسد را بگیرند تا خطاکاران را شناخته و به مردم معرفی کنند که عبرتی برای دیگران شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید