» صفحه اصلی » تأسیسات در غیاب شمسایی به گیتی‌پسند رسید/ تلاش‌های آخر برای قهرمانی و فرار از سقوط
صفحه اصلی

تأسیسات در غیاب شمسایی به گیتی‌پسند رسید/ تلاش‌های آخر برای قهرمانی و فرار از سقوط

۷ اسفند ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، لیگ برتر فوتسال فردا (یکشنبه) وارد هفته بیست‌وچهارم خواهد شد، هفته‌ای که سهم زیادی در تعیین قهرمان و نیز تیم‌های سقوط‌کننده دارد. در زیر بازی‌های این هفته را بررسی می‌کنیم:

* حفاری اهواز – یاسین‌پیشروی قم
پس از شکست مقابل فرش‌آرا در هفته نوزدهم، شاگردان علاسوند که این هفته میزبان یاسین‌پیشرو هستند، پنج پیروزی متوالی کسب کردند. این تیم ۲۷ گل در این پنج بازی به ثمر رسانده و اگر این تیم همین روند را از ابتدای نیم فصل داشت، از جایگاه کنونی خود (رده سوم) به صدر جدول نزدیک‌تر بود. یاسین‌پیشرو اما شرایطی متفاوت با حفاری دارد. این تیم به خاطر دو حکم کمیته انضباطی و بازنده اعلام شدن قمی‌ها مقابل دانشگاه آزاد و ارژن شیراز تا رده هفتم جدول سقوط کرده است. البته در این نزول، سه شکست یاسین در پنج دیدار اخیر نیز مؤثر بوده است. با توجه به لجبازی تیم یاسین‌پیشرو در استفاده از بازیکن غیرمجاز اعلام شده تیم حفاری می‌تواند با شکایت از باشگاه یاسین، سه امتیاز این بازی را به راحتی به جیب بزند.

* گیتی‌پسند اصفهان – تأسیسات دریایی
اُفت دو هفته‌ای گیتی پسند مقابل مدعیان تبریزی، هواداران اصفهانی را بسیار نگران کرد. صدرنشین لیگ برتر که تا چند هفته پیش دست‌نیافتنی به نظر می‌رسید، با عملکرد خوب سایر مدعیان به خصوص دبیری، جایگاهش به خطر افتاده است. گیتی‌پسند که هفته گذشته از مرز ۱۰۰ گل زده عبور کرد، این هفته باید به مصاف تأسیساتی برود که آقای گل جهان را در ترکیبش ندارد. وحید شمسایی هفته گذشته از زمین مسابقه اخراج شد و این هفته مقابل گیتی‌پسند حضور ندارد. تأسیسات حتی روی کاغذ هم شانس قهرمانی ندارد، اما گیتی‌پسند در صورت پیروزی خانگی مقابل تأسیسات و نیز شکست سایر مدعیان، می‌تواند دو هفته زودتر قهرمانی خود را مسجل کند.

* دبیری تبریز – فرش آرای مشهد
شاگردان جواد اصغری‌مقدم هفته گذشته پیروزی ارزشمندی مقابل گیتی‌پسند به دست آوردند و حالا بیش از پیش حسرت امتیازات از دست رفته، از جمله شکست سنگین دو هفته پیش در خانه شهرداری ساوه را می‌خورند. دبیری در مقایسه با سایر مدعیان قهرمانی، دیدارهای راحتی پیش رو دارد و با احتساب سه امتیاز بازی مقابل طرح و توسعه، می‌تواند با پیروزی در بازی‌های باقیمانده، جشن قهرمانی را در هفته آخر مقابل تماشاگران خودی بگیرد. فرش‌آرا سه‌شنبه پیش, مقابل مس سونگون بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و توانست این تیم را متوقف کند. این تیم رده هشتمی عملکرد پرنوسانی در این فصل داشته و سه برد، سه باخت و یک تساوی در شش هفته اخیر کسب کرده است.

* مقاومت البرز – مس سونگون
مقاومت چهار امتیاز از ۱۵ امتیاز پنج بازی اخیر کسب کرده و اکنون با ۲۱ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول ایستاده است. شاگردان رضا فلاح خوش‌شانس هستند که سه تیم پایین جدولی عملکرد بسیار بدی داشته‌اند، وگرنه مقاومت هم‌اکنون یکی از مدعیان جدی سقوط به شمار می‌رفت. مس هفته گذشته می‌توانست با شکست فرش‌آرا، به سه امتیازیِ گیتی‌پسند برسد که این فرصت بزرگ را از دست داد و به دبیری اجازه داد که تعقیب‌کننده اصلی صدرنشین لقب گیرد. این تیم در چند هفته گذشته، روندی نزولی را پیموده و در پنج مسابقه قبلی خود، دو برد، دو باخت و یک تساوی تجربه کرده است. سونگونی‌ها حالا شانس سوم قهرمانی پس از گیتی پسند و دبیری محسوب می‌شوند.

* شهروند ساری – آذرخش بندرعباس
تیم ساروی در شش هفته اخیر، یک هفته در میان پیروز شده و شکست خورده است. شهروند با ۸۰ گل زده، سومین حمله برتر و با ۸۲ گل خورده، سومین دفاع متزلزل لیگ را در اختیار دارد. شهروند این هفته مقابل تیمی صف‌آرایی خواهد کرد که کمتر از بقیه تیم‌ها گلزنی کرده است، اما هفته گذشته توانست دانشگاه آزاد را از پیش رو بردارد. آذرخش پیش از رویارویی با دانشگاه آزاد، یک تساوی و چهار شکست کسب کرد و تمام فکر و ذکرش برای رفع خطر سقوط است.

* طرح و توسعه الوند – شهرداری ساوه
تیم همدانی به قعر جدول رده‌بندی چسبیده و بخت اول سقوط به لیگ دسته اول است. طرح و توسعه بدون احتساب بازی مقابل دبیری که حاضر نشدند به تبریز بروند، شش شکست متوالی داشته و کار سختی برای بقا در لیگ برتر دارند. در آنسوی میدان شهرداری ساوه‌ای قرار دارد که پنج برد پیاپی کسب کرده و حتی مقابل دبیری و تأسیسات هم دم به تله نداده است. اگر بخواهیم نتیجه این مسابقه را طبق روند دو تیم در چند هفته گذشته پیش‌بینی کنیم، باید نتیجه دیدار رفت دو تیم، یعنی شکست سنگین طرح و توسعه را در نظر داشته باشیم.

* لبنیات ارژن شیراز – دانشگاه آزاد
ارژن در شش هفته اخیر، عملکردی مشابه شهروند ساری تجربه کرده و سه برد و سه باخت به دست آورده است. این تیم که خیالش از ماندن در لیگ برتر راحت است، این هفته تیمی را پیش روی خود می‌بیند که هفته پیش در جدال فانوس به‌دستان از آذرخش شکست خورد. با توجه به نتایج دانشگاه آزاد در هفته‌های اخیر، این تیم کار بسیار دشواری برای رسیدن به آذرخش و بقا در سطح اول فوتسال باشگاهی کشورمان دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید