» صفحه اصلی » تیم کانوپولوی بانوان خراسان‌رضوی در مسابقات قهرمانی کشور سوم شد
صفحه اصلی

تیم کانوپولوی بانوان خراسان‌رضوی در مسابقات قهرمانی کشور سوم شد

۷ اسفند ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی بانوان با حضور ۶ تیم در مشهد آغاز شد و در دور نخست تیم‌ها به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند.

در پایان دور گروهی به ترتیب تیم‌های البرز با ۱۲ امتیاز، اصفهان با ۱۱ امتیاز، خراسان‌رضوی با ۱۰ امتیاز و مازندران ۶ امتیاز اول تا چهارم شدند و به نیمه‌نهایی راه یافتند.

در دور نیمه‌نهایی البرز و اصفهان حریفانشان را شکست دادند به فینال راه یافتند، همچنین در فینال نیز اصفهان ۲ بر یک البرز را شکست داد و قهرمان شد و  خراسان‌رضوی با نتیجه ۵ بر یک مازندران را مغلوب کرد و عنوان سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

تیم‌های زنجان و مرکزی نیز در رقابت پنجم ششمی به مصاف هم رفتند که تیم مرکزی با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست داد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

درخشش اسکی‌بازان خراسان‌رضوی در پنجمین دوره مسابقات اسکی آلپاین جام فجر

پنجمین دوره مسابقات اسکی آلپاین جام فجر خراسان‌رضوی در پیست اسکی شیرباد در حالی برگزار شد که نفرات برتر این مسابقه در بخش بانوان نفر اول خانم شیما سیفی،نفر دوم خانم سیما سیفی و نفر سوم خانم منی کعبی معرفی شدند.

همچنین در بخش آقایان نفر نخست سید امیررضا حسینی از نیشابور، نفر دوم هادی احوال از دولت آباد چناران و نفر سوم سید علی جعفری از مشهد عنوان سوم را کسب کرد.

هفته دوم لیگ باشگاه های جودو مشهد برگزار شد

سید عظیم احمدی رئیس هیئت جودو و کوراش شهرستان مشهد از پایان هفته دوم لیگ باشگاه‌های جودو مشهد با انجام ۲۰۶ مبارزه انفرادی خبر داد و اظهار داشت: هفته دوم رقابت‌های لیگ جودو باشگاه‌های مشهد با رقابت ۷ تیم حاضر در این مسابقات در سالن جودو استاد دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد ادامه یافت.

وی با اشاره به استقبال پر شور علاقه‌مندان برای تماشای مبارزات جودوکاران ادامه داد: در پایان هفته دوم این رقابت‌ها تیم جوانان اسلامی شهید چدانی از منطقه بلوار توس مشهد در ۶ مسابقه تیمی خود بر تمامی حریفان غلبه کرد و در مجموع دوهفته با ۲۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

رئیس هیئت جودو و کوراش شهرستان مشهد افزود: تیم آکادمی جودو آینده داران پارس از منطقه قاسم آباد مشهد نیز در پایان این هفته با کسب امتیاز ۱۹ و یک دیدار کمتر از تیم نخست در رده دوم جدول رده بندی لیگ جودو باشگاه‌های مشهد ایستاد.

وی بیان کرد: تیم جودو رزم آوران توس نیز در پایان این هفته با کسب ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول رقابت‌ها جای گرفت و تیم‌های امام هادی(ع)، هلال احمر، مقاومت سپاه میثم و قنادی نیکدل رسالت نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

احمدی برگزاری چنین لیگ منظم را، در سطح شهرستان‌های کشور منحصر به فرد عنوان و خاطر‌نشان کرد: هفته بعدی رقابت‌های لیگ جودو باشگاه‎های مشهد روز جمعه ۱۳ اسفند ماه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید