» صفحه اصلی » مشکلات سیاسی و اقتصادی با روحیه غیرانقلابی برطرف نمی‌شود
صفحه اصلی

مشکلات سیاسی و اقتصادی با روحیه غیرانقلابی برطرف نمی‌شود

۷ اسفند ۹۵ 0۰12

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار محمدتقی اوصانلو پیش از ظهر امروز در پایان یادواره شهدای مدافع حرم، شهدای عملیات بدر و خیبر و شهدای شمالغرب کشور در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روحیه جهادی یکی از مهمترین موضوعاتی است که برای توسعه و تقویت انقلاب به آن نیاز داریم که دشمن و سد راه روحیه جهادی، محافطه‌کاری در دفاع از ارزشها و دستاوردهای انقلاب است که متاسفانه در حال حاضر بزرگترین معضل کشور محافطه‌کاری برخی مسئولان در دفاع از انقلاب و ارزشها و آرمانهای آن است که کشور ما را تهدید می‌کند.

وی افزود: اگر قرار باشد برای هر مشکلی که انقلاب اسلامی ایران را تهدید می‌کند بدون هیچ گونه حرکتی چشم‌پوشی کرده و با روحیه محافظه‌کاری به آن نگاه کنیم ضرر بسیار بزرگی به انقلاب وارد کردیم و در این راستا کسانی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی با رودرواسی چشم‌پوشی کرده و اعتراضی نمی‌کنند به طور قطع مخالف روحیه جهادی هستند.

 فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) بیان کرد: محافظه‌کاری یک لکه سیاه در روحیه جهادی به شمار می‌رود که اگر می‌خواهیم روحیه جهادی در کشور حاکم شود باید همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند غیرمحافظه‌کارانه از انقلاب دفاع کنیم و باید به این موضوع توجه داشته و در دفاع از انقلاب این روحیه را تقویت کنیم.

سردار اوصانلو گفت: اگر بخواهیم کشوری با نشاط داشته باشیم و جوانان و نوجوانان سالم مانده و در فعالیتهای سالم مشارکت کنند باید از روحیه جهادی دست بر نداریم چرا که امنیت کشور نیازمند روحیه جهادی و حفظ انقلاب نیز نیازمند تداوم این روحیه است.

وی تصریح کرد: وجود برخی مشکلات در کشور به دلیل این موضوع است که کشور را برخیها غیرانقلابی اداره می‌کنند و در این رابطه مشکل داریم چرا که نمی‌شود مشکلات سیاسی و اقتصادی و مشکلات عرصه‌های مختلف را با روحیه غیرانقلابی و با امتیاز دادن به نامحرمان انقلاب برطرف کنیم به طوری که تنها راه نجات کشور تقویت روحیه انقلابی و ایستادگی در مقابل ظلم است.

 فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: رفاه‌طلبی مسئولان نیز یک لکه سیاه و مانعی در رسیدن به روحیه جهادی است که اگر یک فرد انقلابی به این موضوع دچار شود یعنی انحراف از روحیه جهادی و از مسیر انقلاب داشته که مسئولان ما باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته بانشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید