» صفحه اصلی » ۱۸ میلیارد تومان کیت تقلبی در فردیس کشف شد
صفحه اصلی

۱۸ میلیارد تومان کیت تقلبی در فردیس کشف شد

۸ اسفند ۹۵ 0۰9

[ad_1]

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه فردی در شهرستان فردیس اقدام به تولید کیت‌های تقلبی کرده است، اظهار داشت: وی این کار را تحت برند کشور ایتالیا انجام داده است که این شرکت نزدیک به ۴ سال است که کیتی تولید نکرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه کیت‌ها فاقد کیفیت لازم بوده‌اند، ادامه داد: این کیت‌ها در تشخیص آزمایش‌ها پزشکی خطا ایجاد می‌کرده است که این امر مورد شکایت مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شکایات به دانشگاه علوم پزشکی گزارش می‌شود، بیان کرد: تیم مشترک از تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی البرز به محل مورد نظر اعزام می‌شوند که در محل نزدیک به ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کیت‌های خارجی به ظن قاچاق کشف می‌شود.

مختاری ادامه داد:  میزان ۴۳ میلیارد تومان کیت‌های تاریخ مصرف گذشته و ۱۸ میلیارد تومان کیت‌های تقلبی از این محل کشف شده است.

وی با بیان اینکه فقط بخش تقلب این تخلف به حوزه تعزیرات حکومتی ارتباط داشته است، اضافه کرد: برای این فرد حکم نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان محکومیت نقدی و حکم معدوم نمودن کیت‌های تقلبی به سبب اینکه قابلیت مصرف مجدد نداشته‌اند، صادر شده است.

مختاری با اشاره به اینکه موارد دیگر این پرونده باید در مراجع قضایی رسیدگی شود، عنوان کرد: کیت‌های این شرکت در ۵ استان توزیع شده  است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید