» اجتماعی » لزوم حمایت های اصولی و منطقی دولت دوازدهم از قشر خبرنگار
اجتماعی - سیاسی

لزوم حمایت های اصولی و منطقی دولت دوازدهم از قشر خبرنگار

۱۸ مرداد ۹۶ 0۰26

رییس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

زهرا سعیدی مبارکه رییس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت که متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاع رسانی و دعوت به خواندن و در واقع، امر به آگاهی بخشی به جامعه و آنچه می تواند در مسیر اندیشیدن و زندگی انسان امکان تغییر و تحویل به بالاترین صفات انسانی و ارتقای ساحت وجودی او را به مقام خلیفه اللهی فراهم سازد، امری است مقدس تا بدان جا که رسالت انبیاء ابلاغ پیام و خبررسانی از عالم ملکوت عنوان شده است.
هفدهم مردادماه به پاس جانفشانی خبرنگار شهید “محمود صارمی ” در راه آگاه ساختن جامعه به  روز خبرنگار مزین شد تا بار دیگر همچون همیشه ایام  مقابل خون سرخ ازادگی و ایثار  که برای خدا و به منظور عزت و اقتدار کشور ریخته شده، سر تعظیم فرود آوریم؛ این روز نمادی از سعی وافر و تلاش باشکوه خبرنگاران  به عنوان طلایه داران جبهه اگاهی  است .
بدون شک خانه ملت ،خبرنگاران  و دولت در تحقق  انتظارات  و مطالبات به حق مردم  دارای فصول مشترک هایی هستند؛آنجا که خبرنگاران به  نمایندگی از جامعه و أفکار عمومی نقش مطالبه گری انها از دولت و مجلس را إیفا می کنند و مجلس با قانونگذاری در راستای حمایت از حقوق  مردم گام  بر می دارد و دولت هم در قالب اجرا به تعهدات قانونی خود در قبال مردم پاسخگو است.
اکنون که رشد روزافزون تکنولوژی در عرصه ارتباطات، انقلابی گسترده را رقم زده، خبرنگاران با اتکا به اراده و پشتکار و با برخورداری از علم روز  و اخلاق رسانه ای مَی توانند همچنان  به رشد جامعه و افزایش دانایی و اگاهی مردم کمک کنند.
با أرج نهادن  به نیت صادقانه و اقدامات مؤثر همه اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم که در مسیر منویات مقام معظم رهبری ،پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی ،حفظ منافع ملی ،مصالح مردمی و تقویت باور های إیمانی ،گام های استوار برداشته اند ، روز خبرنگار را تبریک مَی گویم.

امیدوارم دولت دوازدهم نیز در راستای حمایت از قشر خبرنگار، با حمایت های اصولی و منطقی بهتر از گذشته،قدم های اساسی بردارد و زمینه حمایت لازم از انجمن های صنفی را که  از شرایط قانونی برای فعالیت برخوردارند ، فراهم اورد.

فراکسیون  روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی تلاش و تدبیر خود را به منظور ارتقا جایگاه خبرنگاران و مطبوعات در کشور به کار خواهد بست و برای همه بزرگواران و فرهیختگان رسانه ها ارزوی سلامتی ، سعادت و سربلندی دارد.

زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم شهرستان مبارکه و رییس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی/

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید