» مطالب گذشته » سرم برود از ایرانم نمی‌روم!/ از همه هم‌وطنان مؤمنم عذرخواهی کردم
مطالب گذشته

سرم برود از ایرانم نمی‌روم!/ از همه هم‌وطنان مؤمنم عذرخواهی کردم

۲ شهریور ۹۶ 0۰6

[ad_1]

آزاده نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: من در پستی که در اینستاگرامم منتشر کردم، از تمام هموطنان مومنم بابت اتفاقی که افتاد عذر خواهی کردم.

وی ادامه داد: در این میان مومنین مرا نه آزاری دادند و نه تهمتی زدند اما بدخواهان و افراد لاقید هر چه توانستند به زبان آوردند. با این حال حقایقی است که در آینده با مردمم در میان می‌گذارم. این روزها من و خانواده‌ام روزهای خوبی را نمی‌گذرانیم!

به گزارش فارس، آزاده نامداری پس از حواشی که برایش ایجاد شد، در اینستاگرامش نوشت: روزهای تلخی بر من، همسر و خانواده ام گذشت، چرا که محکوم شدیم به آنچه که در خیالمان هم نمی‌گنجید. ما صدها کاستی و نقص داریم و خود آگاهتر از همه بدان هستیم، اما بدانیم آن همه قضاوت درست و نادرست در مورد رفتار، گذشته و خانواده ما، بیش از آن که نقد ما باشد، نقد جامعه ماست.

نه از مغرض‌ها که هرچه کنی، حرف خودشان را می‌زنند و تصمیم خودشان را حق مطلق می‌دانند. نه از لشکر بافنده‌ها که بی‌ترس از خدا هر جایی دغل و دروغ می‌سازند و هر جمله و کلمه‌ای را به لب می‌آورند. نه از قضاوت گران سرخود که دانسته و ندانسته هر تهمتی می‌زنند و هر بهتانی می‌بندند و نه از بددل‌هایی که از تماشای رنج دیگران لذت می‌برند و از غصه بقیه شاد می‌شوند،توقعی ندارم.

من آزاده نامداری، از خواهران و برادران مومنم می‌خواهم که مرا عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی‌دانند. شاید روزی برسد که دیگر نیازی به توضیح نباشد و همه چیز آشکار شود.

من همواره مهرشمارا درهمه شرایط زندگیم فراموش نمیکنم وامیدوارم این بارهم درکم کنید.ممنونم

انتهای پیام/ 

 

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید