» مطالب گذشته » پرداختن به انقلاب و دفاع مقدس از الزامات سینما و تلویزیون است
مطالب گذشته

پرداختن به انقلاب و دفاع مقدس از الزامات سینما و تلویزیون است

۴ شهریور ۹۶ 0۰5

[ad_1]

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیونی در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره کار اخیرش «آشوب» اظهار کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریالی با نام «آشوب» هستم. در این فیلم سه برهه از تاریخ معاصر سرزمینمان مد نظر قرار می‌گیرد. قبل و بعد انقلاب و سپس دوران دفاع مقدس، البته سعی شده در این مجموعه سه برش مد نظر در تاریخ به شکل زیبا و باورپذیر ارائه شود.

وی درباره الزامات ساخت چنین کارهایی گفت: ساخت فیلم سریال‌هایی با محوریت انقلاب و دفاع مقدس جز ضروریات هنر این سرزمین است، چون هنر کشورمان به واسطه ارزش‌های انقلاب بوده که جهانی شده است، برای همین اگر بتوانیم گوشه‌ای از عظمت انقلاب را در کارهای نمایشی تصویر کنیم، مطمئناً دست‌آوردهای پیش آمده بسیار وسیع‌تر از آن چیزی خواهد بود که فکر می‌کنیم.
 
این بازیگر برای ساخت کارهای فاخر در حوزه انقلاب و دفاع مقدس توصیه کرد: به نظرم، واقع‌گرایی بزرگ‌ترین شرط موفقیت کارهای مد نظر است، چون در این شرایط است که تماشاگر آن را می‌پذیرد. نکته دیگر این‌که انقلاب و دفاع مقدس ما به اندازه‌ای بزرگ و با ارزش است که نیازی نیست، پیرامون آن تحریف یا غلو صورت گیرد، بلکه نشان دادن واقعی آن نیز، عظمت لازم را دارا خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: هم اکنون فیلمی با نام «فصل شکار» آماده پخش دارم که محصول سیمای استان یاسوج است. این کار را ایمان افشاریان کارگردانی کرد و محور آن درباره جانفشانی محیط‌بانان این سرزمین است که در برخی ماقع جان خود را فدای کشورشان می‌کنند. این فیلم قرار است به زودی از یکی از شبکه‌های اصلی سیما پخش شود.

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید