» مطالب گذشته » فرایند انتقال حساب‌های تعاونی منحله پیوند به کاسپین به‌زودی به پایان می‌رسد
مطالب گذشته

فرایند انتقال حساب‌های تعاونی منحله پیوند به کاسپین به‌زودی به پایان می‌رسد

۶ شهریور ۹۶ 0۰1

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، در راستای رسیدگی و تعیین تکلیف سپرده‌های تعاونی پیوند، به اطلاع می‌رساند که کانورت حساب‌ها با دقت و سرعت در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های اولیه تا پایان هفته، این امکان وجود دارد که حساب‌ها به موسسه اعتباری کاسپین منتقل شود.

بر پایه این گزارش، با اتمام عملیات فنی انتقال اطلاعات حسا‌ب‌ها، گزارش کارشناس رسمی آماده خواهد شد و در حوزه صدور دفترچه و نحوه پرداخت نیز با هیات تصفیه هماهنگی‌های لازم به عمل خواهد آمد.

فرایند رسیدگی به وضعیت سپرده‌های تعاونی‌های هشت‌گانه منحله با مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بعد از انتقال کامل حساب‌های تعاونی‌های منحله در موسسه اعتباری کاسپین پیگیری می‌شود.

بر همین اساس، روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین برای ساماندهی وضعیت پاسخگویی و تکریم سپرده‌گذاران صبور، کسب اطلاع از واحدهای فنی مسئول در موسسه اعتباری کاسپین را به صورت روزانه پیگیری کرده و از این پس، جدیدترین اخبار از تحولات هر تعاونی را به محض دریافت به اطلاع سپرده‌گذاران محترم خواهد رساند.

در گزارش‌های بعدی، خبرهای تکمیلی و برنامه زمان‌بندی شده، از مسیر‌ سایت رسمی موسسه به اطلاع سپرده‌گذاران محترم خواهد رسید.

انتهای پیام/م

 

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید