» مطالب گذشته » دانشگاه آزاد باید از وضعیت ملوک الطوایفی و مجمع الجزایری نجات پیدا کند
مطالب گذشته

دانشگاه آزاد باید از وضعیت ملوک الطوایفی و مجمع الجزایری نجات پیدا کند

۸ شهریور ۹۶ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد در همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد گفت: از سال ۵۳ توفیق معلمی در دانشگاه دارم. علوم انسانی در دانشگاه ها عقیم متولد شد هنوز هم گرفتار علوم انسانی هستیم، این علوم انسانی باب دل شرق، اسلام و ایران نیست.
علم النفس شیخ الرئیس را در کجای علوم انسانی تدریس می‌کنیم؟

وی افزود: علوم انسانی از اول انقلاب تا به حال هیچ تحول جدی نداشته است.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد افزود: دانشگاه آزاد پرچم داری علوم انسانی، اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی را در دست گیرد و این امکان وجود دارد،
دانشجویان باید علوم اسلامی را از آقای جوادی آملی یاد بگیرند.

وی گفت: همکاری و تعامل با اساتید داخل و خارج را در دستور کار خود داریم. دانشگاه آزاد باید از وضعیت ملوک الطوایفی و مجمع الجزایری نجات پیدا کند.

ولایتی خاطرنشان کرد: مدیران گروه وقتی مسئولیت می‌گیرند موظف هستند بر اعضاء گروه نظارت کنند، من از شما معاونین آموزشی یک ماه دیگر برای رسیدن به اهداف پژوهشی و مواردی که امروز داشتم برنامه می‌خواهم.

وی افزود: بخشی از فضای خوابگاهی که خالی است برای استقرار اساتید برای پژوهش استفاده یا مکانی برای آن در نظر گرفته شود، هرم علمی دانشگاه آزاد در شان این دانشگاه نیست، مربیان باید ارتقاء پبدا کنند وگرنه از دانشگاه آزاد خداحافظی کنند.

ولایتی افزود: ۲۰ هزار نفر فارغ التحصیل دکتری داریم، چند درصد می‌توانند عضو هیات علمی بشوند؟

ادامه داد/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید