» مطالب گذشته » آموزش و پرورش از ظرفیت خود برای فرهنگ‌سازی خرید لوازم‌التحریر ایرانی استفاده نکرده است
مطالب گذشته

آموزش و پرورش از ظرفیت خود برای فرهنگ‌سازی خرید لوازم‌التحریر ایرانی استفاده نکرده است

۶ مهر ۹۶ 0۰5

[ad_1]

علی حدیدی، تولیدکننده دفاتر و نوشت‌افزارهای ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ما در مجمع تولید نوشت‌افزار ایرانی‌‌ ـ اسلامی تلاش بسیاری کرده‌ایم تا نوشت‌افزاری با رنگ‌آمیزی متنوع، کیفیت خوب و پیام مثبت فرهنگی در کیف دانش‌آموزان ایرانی جا باز کند.

وی افزود: در فضای جامعه از یک سو گفته می‌شود که باید کالای ایرانی استفاده شود و از محاسن نوشت‌افزار ایرانی می‌گوییم اما آموزش و پرورشی که مسئول آموزش کودکان و نوجوانان ماست هیچ اقدامی برای تحقق این مهم انجام نمی‌دهد و از ظرفیت خود در این راه استفاده نمی‌کند.

حدیدی ادامه داد: ما چند سال است دغدغه فرهنگ‌سازی برای استفاده از نوشت‌افزار ایرانی را داریم و از آموزش و پرورش که بانی آموزش است، خواسته‌ایم حداقل برای گسترش فرهنگ استفاده از لوازم‌التحریر ایرانی، اطلاع‌رسانی کند اما نسبت به این مسائل کم‌کار و بی‌توجه است.

تولیدکننده دفاتر و نوشت‌افزارهای ایرانی با اشاره به چندین بار درخواست و نامه‌نگاری با آموزش و پرورش، گفت: باید برنامه‌ای تعریف شود و فعالیت هر حوزه‌ای برای فرهنگ‌سازی استفاده از نوشت‌افزار ایرانی مشخص شود تا نهایتاً بدانیم چه نهادی در این حوزه کم‌کاری کرده است.

وی بیان داشت: بسیاری از دانش‌آموزان از دفاتر و سایر لوازم‌التحریر تولید داخل استفاده کرده و از آنها استقبال می‌کنند اما فراگیر شدن آن و کاهش هجمه فرهنگ معارض نیاز به عزم ملی دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید